Svar Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Heldigvis tåler den å fraktes Lenke til kommentar
Svar Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 26.Oktober Innbruddet, del4: Lenke til kommentar
lessis Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det har vært fornøyelig å følge med på dine bilder denne måneden, heldigvis er det fremdeles noen dager igjen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Morro når folk liker det man driver med 27.Oktober Innbruddet, del5: Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 28.Oktober Innbruddet, del6: 29.Oktober Innbruddet, del7: Lenke til kommentar
Svar Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) 30.Oktober Innbruddet, del8: Endret 31. oktober 2010 av Svar Lenke til kommentar
Svar Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 31.Oktober Slutt: Ja da var okotber slutt for denne gang Når jeg skriver dette har denne tråden vært vist 1374 ganger, noe jeg synes selv ikke er så ille. Det er 3.år jeg er med på okotberfesten, og første gang jeg klarer ett bilde hver dag. Kansje ikke det mest spennende i år, men jeg tenkte at de fleste kommer nok til å ta bilder av natur og ting ute, så hvorfor ikke gjøre noe totalt andeledes? Takk til alle som har kommentert, morro når folk synes det man legger ut er morro Nå skal ihvertfall jeg legge vekk kameraet for en stund, og rydde kjøkkenbordet som har fungert som studio hele måneden. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fantastisk morsomt å følge tråden din, gratulerer med vel gjennomført og mange herlige bilder! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 *knakk da jeg så flaskene surret fast på ryggen* Morsomme historier! Likte både Brewmaster (tydelig at han var sjefen, selv om rød skrift der var vanskelig å på brun bunn) og sluttreplikkene til Psyduck og Elg.. Takker for en av de mest underholdende festene gjennom tidene.. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ja, jeg var nok lit uheldig med rød skrift, men det ble enda værre med sort. Takk til dere begge for hyggelige komentarer, morro når folk liker dette. Har alltid hatt lyst til å lage tegneserier, men er ikke noe flink til å tegne (ikke i det hele tatt), så da ble det en fotoserie isteden, hehe. Det vanskligeste var faktisk at 105mm ble utrolig langt, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå