ok67 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Brukar: ok67 Nivå: pingle Utstyr: Olympus 25 mm f/2.8 og E30. Ilabekken med 25 mm. Same objektiv som i fjor. Som på dei to andre månads-utfordringane eg har delteke i i år så blir Ilabekken motiv for denne utfordringa også. Endret 30. september 2010 av ok67 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det første biletet, så er me igang. 03. oktober Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ser ut som høsten og regnet er i gang også. Akkurat slik føltes det her i går. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, det har vore kraftig blåst dei siste dagane og i går var det også¨ nokre kraftige regnbyger. Håpar på litt betre vær, for det er nokre motiv frå i sommar som eg godt kunne tenkt meg å gjenteke no som haustfargane er her. Men Ilabekken blir nok ikkje motiv for neste års utfordringar. :!: Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det blir tidleg mørkt om dagen, spesielt når det er gråver og stativet ligg att heime. Her er i alle høve eit bilete frå demninga på Baklidammen, med ein ukjend turgåar i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Høstløvbildet var hardt, vått og høst. Bra! Kaldt kveldslys på demningen - ofte ergerlig når stativet ligger igjen hjemme når lyset falmer.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Litt lite inspirasjon i dag, og mage andre gjeremål, bla signering av kontrakt på ny bil Men eg måtte no prøva å få til noko likevel. Nok ein gong Baklidammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå