vildee Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Jeg har akkurat sendt en påmelding til STS Education om et utvekslingsår til Spania 2. vgs år 11/12. Er det noen som har vært der som utvekslingsstudent og kan fortelle litt om erfaringene sine? Jeg lurer veldig på hvordan det er med språket, hvordan er det å lære seg det? Er det vanskelig å bestå fagene og klare seg på skolen? Håper noen kan svare meg på dette, er veldig spent! Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 jeg synes Spania er alt for nærme når du først reiser, dra til Sør-amerika! Og er du sikker på at sts er den beste organisasjonen? Reiste til New zealand et år med afs, tipp topp! Lenke til kommentar
Halpert Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei! Jeg har akkurat sendt en påmelding til STS Education om et utvekslingsår til Spania 2. vgs år 11/12. Er det noen som har vært der som utvekslingsstudent og kan fortelle litt om erfaringene sine? Jeg lurer veldig på hvordan det er med språket, hvordan er det å lære seg det? Er det vanskelig å bestå fagene og klare seg på skolen? Håper noen kan svare meg på dette, er veldig spent! Jeg var på utveksling (VG2) i Spania skoleåret 07/08. Send meg gjerne en melding, så kan jeg svare deg der. Lenke til kommentar
vildee Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 jeg synes Spania er alt for nærme når du først reiser, dra til Sør-amerika! Og er du sikker på at sts er den beste organisasjonen? Reiste til New zealand et år med afs, tipp topp! Ville veldig gjerne til Sør-Amerika, men det fikk jeg ikke lov til av foreldrene mine pga. kriminalitet osv. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå