Carlgutt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) "She's young, that for sure, but innocent she's not. That young lady has a killer body wrapped up in a miniskirt, and she just happens to be a spitting image of her mother. And she's alone with my husband." "Oh dear, i think you have a lovely figure. Do you really think you need another cookie?" Endret 30. september 2010 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 ? Foresten, prøvde å google teksten, ettersom jeg tenkte at det var lyrikken til en eller annen sang. Dette skjedde 38 min etter den ble posta. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Jeg fant den opp, or did i? 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 yes u did! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 nei gå vekk 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hehe er den eneste som "følger med" på denne tråden... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 sant det kan du bli da? høhøhhea Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 nope, retard nei off nå var jeg slem. Hva handler teksten din om da ? Lenke til kommentar
LilleKrokodille Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 *henter seg et glass melk og venter i spenning* Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg er kanskje litt dum også men synes ikke man skal missbruke orde retard siden mange av vennene mine er det. Jeg kan gi deg/dere ett hint siden du er så nysgjerrig, men du kommer nok til å mobbe meg litt når du finner det ut. Blått+rødt med ett ansvar som fører til ett spektakulært plått! Endret 1. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå