Gå til innhold

Lite Brenneprogram.. fuck MS !

elwapo

Anbefalte innlegg

JEG HAAAATER MICROSOFT !!! FAEN FAEN FAAEN TA DE !!! JEG SKAL STJELE MS PROGRAMVARE RESTEN AV AV LIVET MITT !!! HELVETES FORBANNA !!!

men over til problemet..

Jeg trenger ett brenneprogram som enkelt kan brenne mp3 filer, ja det høres enkelt ut, men det er TYDELIGVIS ikke det.. Har prøvd 3 forskjellige.. Mediaplayer og mediamonkey og ett annet deepburner eller noe..

Jeg trenger å kunne brenne HELT vanlige mp3 filer som DATAFILER, i SHUFFLE pluss at jeg skal kunne velge noen av filens rekkefølge.. ! YES!!! Det går tyyydeligvis ikke med de jeg har prøvd..

det som IRRITERER NOE JÆÆVLIG er at den funker etter en restart med mediaplyer, men så på plate nr to så funker det ikke fordi den da ikke registrerer at jeg har satt inn ny cd eller noe..og jeg må ta en ny restart, men itilegg så legger ikke filene seg i shuffle når de er brent, altså det blir ikke noen tilfeldig rekkefølge på de.. som jeg mååå ja i dette tilfelle.

og hvis noen tror de kan hjelpe meg med de programvarene jeg har installlert så kan de f¨fjernstyre meg og hjelpe meg.. men er HELT OPPGITT OVER hvor kort programvare industrien har kommet når jeg ser dette her as... BRUKERGRENSESNITT og BRUKERVENNLIGHET ..!! det har de ikke skjønt..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

itunes

husk og velg databrenning om du vil ha dei som det :p

Flott.. Apple er 1000Ganger bedre enn MS ja.. så det funker nok.. bruker faktisk Itunes en del også, men tenkte ikke på at den kunne brukes til brenning.. så jeg har lagt til alle filene og laget en spilleliste, hvordan får jeg den i tilfeldig rekkefølge ?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke CDburnerXP? Funker fett her hos meg, og mye mindre knotete en itunes

Okey.. Takk, men dette er du sikker på klarer å endre rekkefølen på filene i tilfeldig rekkefølge ? selv om det ikke er en Audio CD ?.. Jeg har over 200 mp3 filer i forskjellige størrelse som er deler av forskjellige podcaster og disse vil jeg ha i tilfelsdig rekkefølge, men jeg skal ha en spessiell som start og en spessiell som slutt mens alle de i midten skal være tilfeldig rekkefølge..

:)

Lenke til kommentar

For det første: innleggs emne ditt burde være fjernet for lenge siden pga f.e. " FUCK MS ", men kanskje moderatorene har tatt seg en liten blunk.

For den andre: STORE BOKSTAVER OG SÅNT I ETT INNLEGG ER HELLER IKKE BRA FOR LESEREN.

Du oppfører deg som en drittunge ( jeg ser flere av medlemmene har svart deg, rolig og avbalansert, hvorfor forstår jeg ikke ).

men men :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...