Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Oooh - det siste var flott! Linjer, lys, teksturer og alt! Det må da være noe fra en science fiction-film! Rett og slett et diggbart bilde! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Operabildet er helt sinnsykt rått, fantastisk godt håndtverk. Kunne ikke vært mer enig. Uhyre flott bilde! Og som Trondster er inne på - det er som snytt ut av et Star Wars-set! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nytt perspektiv på operaen. Jeg føler meg opplyst. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 12. Oktober er utrolig stilig! Har aldri sett operaen sån för, og liker det. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Helt enig med de andre her! Operaen fra en litt annerledes vinkel ble utrolig bra! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk for oppløftende kommentarer! Jeg har hatt det travelt i det siste, og har ikke hatt tid til fotografering, men jeg har to bilder på minnebrikka som jeg skal legge ut når jeg får tid til å redigere dem. Skal også prøve å få tatt noen flere bilder i løpet av måneden . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå