Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Dagens var utrolig bra utført, det var selvfølgelig de andre også, men det siste var ekstra spennende med de linjene som "drar" meg inn i bildet. *applaus* Nå håper jeg å få se noe mer i dagslys. Endret 4. oktober 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så utrolig kule bilder! Visste ikke at man kunne få til noe så bra med fisheye, ønskelisten min ble akkurat utvidet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Dagens var skikkelig råfrekk. Her spruter det med linjer og buer som kunne gjøre en edderkopp misunnelig. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk for kommentarer! I går fikk jeg ikke tid til å fotografere, og i dag regnet det så mye at det ble et skikkelig reservemotiv, men men. Dagens bilde: Francis Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den der var uggen. Får en følelse av å bli sugd inn i mørket. Den sterke tiltingen gjør det enda mer urovekkende. Kanskje du burde ha lagt dette i en spoiler med advarsel, for dette er ikke noe for sarte sjeler. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Morsomme linjer - kurver og distorsjon gjør at broa ser ut som om den er laget av gummi! Pokker - nå fikk jeg lyst på fisheye.. Bildet i tunnelen var veldig bra - ble noe skikkelig mørkt og uggent over det. Tipper det er fordi midten ser fin ut, selv om det er litt dyster vinkel og en litt halvskummel overgang hvor det blir mørkt og man plutselig ikke kan se mer, men det er sammen med og først og fremst av at linjene dras unaturlig ut til sidene, som gjør at dette ser ut som scenen hvor hovedpersonen skal til å finne ut hva som egentlig lurer seg i mørket - pent blir det ikke! ..Men det var til gjengjeld bildet! Endret 8. oktober 2010 av Trondster Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Oi! Jeg hadde ikke ventet slike positive kommentarer på bildet, da jeg ikke er videre fornøyd med det selv, men det er alltid hyggelig når det faller i smak hos andre! I går kom jeg så sent hjem at det ikke ble tid til fotografering, men i dag har jeg tid . Francis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blir nesten litt satt ut av din kommentar om at du ikke var helt fornøyd med sentreringen på Ypsilon, men du har høyere standarder enn meg. Det er utrolig godt utført. Og tunellen er fin den og! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Takk for oppmuntrende kommentar kaian! Dette er gårsdagens bilde, og det siste bilde som jeg kommer til å ta med D700. Fra nå av blir alle bildene tatt med D300. Det positive er at D300en min ser ut til å være friskmeldt . Bildet er et HDR, hvor jeg også har byttet ut bakgrunnen med en lengre eksponering. Francis 2 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Töft. Men kan hende du kommer til aa savne 700en. ;~) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Meget bra det siste. Du kan jo alltids riva ut nokre ledningar i D300'en og senda den inn igjen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Herregud, det der var nesten _for_ stilig. Har aldri før sett et norsk operahus så kvasst at man kan skjære seg på det. Men når jeg har sett de bildene du har tatt til nå i festen lurer jeg også på hva du tenker på hvis det er alvor at du skal pensjonere D700 for resten av festen. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Tusen takk! Det er dessverre ikke snakk om å pensjonere D700en. Jeg fikk låne en D700 mens D300en var på rep. Nå som D300en er i orden, må jeg levere D700en pent tilbake, selv om jeg gjerne skulle beholdt det... Francis Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Digger den siste (og noen av de andre )! Flott at noen bruker fisheye til annet enn skateboard- og snowboardbilder. DET er kjedelig og oppbrukt, det! Blir vel sparing til D700 nå? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Takk Planen er å kjøpe en brukt D3 når D4 lanseres en gang 2011. Francis Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Mye orginalt og bra her. Bra jobba! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ufattelig god produksjon på bare to uker med et ekstremt sært og krevende objektiv. Operabildet er helt sinnsykt rått, fantastisk godt håndtverk. Si at det skal bli litt godt å få mer normalt synsfelt igjen da? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Wow, det siste var såpass tøft at jeg nesten vurderer min innstilling til HDR med mer. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Enig. Det siste var knalltøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå