:Francis: Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bruker: :Francis: Brennvidde: 16mm fisheye Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D700 (D300 når det kommer hjem fra rep) + 16mm f/2.8D Gleder meg til å utfordre meg selv! Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Dag 01: Kaia i Drammen D700, 200 ISO, f/11 og 62s Francis Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Heftig stilig, herlig at du går for noe utradisjonelt som fisheye! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, horisonten er skjev og fargene er borte! Wow! Heftig utfordring du har valgt, gleder meg til å følge med. Utrolig stødig og stilsikkert utført her, vakker by-natt! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, horisonten er skjev og fargene er borte! Wow! Heftig utfordring du har valgt, gleder meg til å følge med. Utrolig stødig og stilsikkert utført her, vakker by-natt! Haha! Så litt seriøst. Du velger et litt utradisjonelt og antageligvis vanskelig objektiv å fullføre utfordringen med, på toppen av det så begynner du med et litt utradisjonelt bilde når det kommer til fisheye kategorien. Det kaller jeg en god start! Lenke til kommentar
SR-L Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Utrolig kult. Denne skal jeg følge med på videre. Veldig god start:) Likte spesielt godt den dramatiske himmelen som stod veldig godt til den kalde sort/hvitt tonen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette kan bli meget spanande! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Got to have kaia now... Wow, for en effekt. Skikkelig "flytende" skydekke fra eksponeringen på over ett minutt. Dette objektivet forekommer meg å være en enda større utfordring enn hva jeg valgte. Virkelig spent på fortsettelsen. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva de andre allerede har sagt - töft. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Tusen takk for inspirerende kommentarer! Her kommer dagens bilde; Marienlyst stadion: Francis Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg har fått lyst på Fisheye-objektiv! Det første bildet fra kaia var temmelig dystert og definerer en solid høstnatt. Tydeligvis er det ikke bare ballen som er rund på Marienlyst stadion. Endret 2. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kuleste med Marienlyst var at det tok litt tid før jeg la merke til fargene. Nais! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 To tøffe smilende urbane landskap! Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Gleder meg til fortsettelsen! Det er du ikke alene om! Flotte bilder Francis! Endret 2. oktober 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 To stilig bilder. Likte også det at man må studere stadionbildetefør man ser fargene. Croppingen på stadionbildet er også i min smak. Generelt spørsmål: hvor mye bruker du fisheye-objektivet, utenom utfordringer og da det var nytt? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Morsomt objektiv. Stilige bilder. Skal følge med. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette må være en flause av landskapsarkitekten. En bane skal jo være høyest på midten for dreneringens skyld. Nok et stemningsfullt fiskelandskap. Skikkelig stilig diffraksjonsstjerne på lyskilden til venstre. LOTR-inspirerte lyskastertårn? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tusen takk for kommentarer! Jeg var ikke spesielt fornøyd med stadionbildet, så det var hyggelig at det falt i smak hos dere . I går rakk jeg dessverre ikke å ta bilde . Jeg er noe mer fornøyd med kveldens bilde, men er litt irritert over at symmetrien ikke ble 100%. Ypsilon: Francis 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Flott bruk av fisheye. Godt å se litt andre varianter enn det som vanligvis blir postet. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Takk Jeg har fortsatt et par ideer til bilder fremover, men er redd at det kommer til å bli vanskelig mot slutten . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå