Hveding Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Noen som vet hva jeg kan blande whey tech protein wildberry med ? Utenom vann da. Syns den smaker forfærdelig, og er som og ta ei flaska rein 40 % sprit på styrten (føles ut som jeg skal spy). Skulle teste noe annet enn sjokolade smaken men angrer. Takker for svar Mvh Patrick. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Prøv å lag deg en smoothie: - 2,5 dl melk eller juice - 1 stk yoghurt naturell - 1 stk banan - ca. 50-100 gram bær - proteinpulveret Kjør alt i blenderen/food processoren (husk å sett på lokk! ) 1 Lenke til kommentar
Crazykriss2 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eller så kan du bare drite i hva han ovenfor sier, og blande det med melk. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Skjerp tonen din, Kriss. Selv syntes jeg smoothien hørtes god ut, men kjenner ikke til smaken på pulveret trådstarter bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå