Niinja47 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei Jeg lurte bare på om fastlegen har nødvendig utstyr til å måle fettprosent og om de gjør dette? Takk, Heroic! 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det kan dei, men ei fettklype kostar omtrent like mykje som ein legetime Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Er faktisk under 16 så det er gratis lege for meg 1 Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det har han helt sikkert, fastleger skal jo kunne sjekke det meste ved almen tilstand. Hvis ikke kan du jo kjøpe en vekt som kan regne det ut, eller en puls måler som kan regne det ut. Vet ikke hvor nøyaktige disse er men. Trener du på treningssenter? Der har de ofte apparater som gjør en komplett kroppsanalyse hvor man får vite muskelmasse ikg, fettprosent i kg og prosent, hvileforbrenning ++. Der jeg trener bare går man til resepsjonen og sier man vil ha en time, så får man ta testen med en veileder (tar ca 15 min). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå