Wendelinho Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tross tap så sto jeg min beste fotballkamp idag, som var mot ett lag nesten komplett med spillere fra min egen skole, jeg var den eneste som spilte på motstanderlaget som gikk på skolen deres, ca 11 av 11 gikk på skolen min. Jeg står keeper og gjorde en nesten prikkfri kamp, jeg reddet gang på gang fra diverse områder, blandt annet reddet jeg ett straffespark. Og siden vi gikk på samme skole sammen så kom motstanderlaget jublende mot meg etter kampen fordi jeg spilte så nydelig. Har aldri opplevd å bli bæret på gullstol av motstanderlaget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Faen, jeg som hadde et stort beløp veddet på at du skulle vinne, dette er ikke bra nok, nå skylder jeg 40 000kr, og de penga kommer jeg til å ta ut av dine kneskåler, .... å shit når er de på døra mi for å kreve in penga sine, hvor er pistolen min, nei ikke ta meg, det var han som tapte kampen, ta han, ikke ta meg, nei faen ikke brekk armene mine ahhhhh........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå