severman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hei, nå som det går mot vintern begynner det og bli mørk og det er krav om lys bak og foran på crossern Noen som har noe annelse hvor jeg kan kjøpe dette, og fortelle meg hvordan jeg skal montere det? Endret 2. oktober 2010 av severman Lenke til kommentar
klev Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei, nå som det går mot vintern begynner det og bli mørk og det er krav om lys bak og foran på crossern Noen som har noe annelse hvor jeg kan kjøpe dette, og fortelle meg hvordan jeg skal montere det? Er det hel crosser det er snakk om, så er det vel ikke krav om lys på den, siden de bare blir brukt på godkjent bane. Da har de enten flomlys eller kjøring bare når det er lyst Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Lurer også på hvordan man kan koble lys på min Honda CR 250. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Å bygge om en helcrosser til å kunne ha lys og det kan være jævelig Må finne gode festepunkter Dynamo som lader batteriet Batteri Noen tenninger tillater ikke lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå