EdcoHM Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Man skal gjette på et album som er postet, si at jeg poster et bilde, da skal dere gjette til en tar riktig. Den personen skal da legge ut et nytt, når den som posta det forrige bildet har bekreftet at det var riktig. En veldig enkel konkuranse å komme på, så det er mye mulig at det finnes en fra før, men jeg så ingenting. I allefall så prøver jeg meg med denne. Bare bruk gjerne et enkelt tegneprogram som paint til å markere over/ pusse ut albumtittel og band/artistnavn. Det må i alle fall pusses vekk på en måte, hvordan kan du jo bestemme selv. Går det timer og dager før noen svar eller aktivitet er det såklart bare å poste nye Første bilde kommer i neste post nå. Endret 30. september 2010 av EdcoHM Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Starter enkelt: (Vanskelighetsgrad må gjerne varieres ellers) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Deep Purple - In Rock Ny cover: Rosa er det som er sensurert. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Magik - Story of the fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå