The Stig Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Søte små roboter. Se videoen Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 AAAAH! GUUUD som jeg gleder meg! :D:D dette virker veldig bra! Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 *knegg* Dette ser ut til å bli storveis. Det føltes litt ensomt i Portal. Samarbeid er kjærkomment for min del. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Stilig! Spilte nettop gjennom Portal 1 for første gang, og det her ser superkult ut! Blir det online da, med en kompis? Det som er planen? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Elska den blå roboten <3 Den e min, så bare hold dere unna Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Stilig! Spilte nettop gjennom Portal 1 for første gang, og det her ser superkult ut! Blir det online da, med en kompis? Det som er planen? Jepp, det er bare å ta en titt på Steam. Der står det bl.a.: Complete two-person co-op: Multiplayer game featuring its own dedicated story, characters, and gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg