LordArild Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Likte dagens skikkelig godt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mye bra her! Blir spennende å følge med i denne tråden fremover. Bra jobba! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg aner en rød tråd her (måtte bare si det) Som alltid har du et godt øye for motiver - dagens røde dør er foreløpig favoritt. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 En dør... i likhet med forrige innlegg så er det min favoritt så langt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Mange takk for hyggelige kommentarer! Det var kanske dumt at jeg meldte meg på Oktoberfesten. Jeg har masser å gjöre, men jeg skal gjöre mitt beste for å gjennomföre til tross for det. -- Dag 6: Vespa EXIF: 35mm, f/1.4, 1/400, ISO 100. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Den var blank og fin, står visst på Nordre også...jeg gikk jo i området i dag, dumt vi ikke treftes... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk Randi! Ja, det var synd, men jeg var bare der ca 1 time. Skal evt. dit igjen imorgen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Her har du jo fått tre ganger røde elementer, den skinnende blanke scooteren, motorsykkelen lenger bak og reklameskilt (x2). Siden du har gått så tett på den skråstile scooteren har du også fått god dybdevirkning i bildet. Edit: Du har oppdaget det flere av oss som har vært med på tidligere oktoberfester visste: Å gjennomføre er knallhardt, men verdt det. Endret 6. oktober 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg aner en rød tråd her (måtte bare si det) ...Og jeg føler at jeg nesten ser rødt... Uansett, variert, morsomt og interessant. Og RØD DØR minner meg om REDRUM... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 k.n.b.: Tack, uppskattar verkligen din utförliga feedback! Jag måste försöka bli bättre på att ge såna kommentarer själv. Bykatt: Tackar! Morsomt att du nämner "redrum", jag sa just detsamma till Lars igår. "Redrum, redruuum, redruuuuum"... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Huff - synes det er vanskelig å kommentere her - det er liksom litt feil å spørre en Dame om hun har en rød uke for tiden.. Døren var rett og slett glimrende! Grått, utslitt treverk, og hard og kontant konstantering at jo - dette er en "DØR". :D Morsomt med gjentagende rødt i forskjellige fargetoner i Vespaen - fin bruk av vidvinkel - 35L er da også et snasent objektiv.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lekkert av Vespa'n, -komposisjonene dine er aldri tilfeldige, og det gjelder her og. Herlig! Du må ikke gi deg, hodt ut! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Trondster: Jeg ventet bare på at noen skulle si det. Takker! Ja, 35L er nydelig. Kaian: Tusen takk for hyggelig kommentar! -- Vi var til Östersund i helgen og jeg regnet med at ta masser av bilder, men så ble det dessverre ikke. Jeg fikk i hvert fall tatt to bilder til Oktoberfesten. Begge er vel egentlig mer orange än röde, men, men... Dag 8: Scotland har Loch Ness, og Sverige har... Storsjöodjuret! Man fant dette bildet i en helleristning i trakten og bestemte seg for at det forestiller Storsjöodjuret, og det er nå symbolet for Östersund... EXIF: 35mm, f/1.4, 1/50, ISO 100. Dag 9: Livböye med Storsjön i bakgrunnen. EXIF: 35mm, f/1.4, 1/200, ISO 100. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dag 9: Livböye med Storsjön i bakgrunnen. Fine farger, og den disige bakgrunnen gir bildet skikkelig høststemning! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Flott serie! Definitivt oktobers røde tråd (kremt). Spesielt det siste falt godt i smak. Nydelige høstfarger foran en mystisk tåkebelagt bakgrunn. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fortsatt imponerende rødt og "gött"... Nydelige omgivelser til livbøyen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Livbøya ble meget bra. Er enig med arnold over her i tråden. Bra jobba! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Flotte bilder alle...som vanlig Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Mange takk igjen for hyggelige kommentarer! Det var nydelig fotolys i Östersund. Synd jeg ikke hade mer tid for foto. Her er et (bare for å vise - det er ikke med i oktoberfesten): Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Oi, den spoileren var mektig, Helena... kan fortjene en veggplass den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå