langtongting Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg prøver å oppgradere min fars Samsung Spica fra Android 1.5 til 2.1 (jeg har forstått det slik at 2.1 er sluppet til spica? Når jeg søker etter oppdatering i New PC Studio, så får jeg opp følgende melding "oppdatering er ikke nødvendig" Hvordan i all verden skal jeg få denne oppdatert til 2.1? Setter stor pris på innspill Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 har hatt samme problem:) du trenger bare å oppdatere pc studio paa samsungs hjemmeside. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Det løste 1 problem, men et annet har dukket opp. Oppdatering er lastet ned og update ha påbegynt, men den har stått på 0% i 20min nå. Ingenting skjer. På telefonen vises bare samsung logoen. Trenger gode råd nå! (notat til meg selv: hold deg vekke fra Samsung sine mobiler) Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det løste 1 problem, men et annet har dukket opp. Oppdatering er lastet ned og update ha påbegynt, men den har stått på 0% i 20min nå. Ingenting skjer. På telefonen vises bare samsung logoen. Trenger gode råd nå! (notat til meg selv: hold deg vekke fra Samsung sine mobiler) når det står på 0%,ta ut batteriet og sett det i igjen,så skal det løse seg Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Takker for god hjelp. Det gjorde susen. Kjører nå 2.1! Gjorde spica om til en helt ny telefon! Samsung har litt å lære av HTC når det komme til oppgradering av FW. Dette var i overkant knotete. Lenke til kommentar
zomglol Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har samme problem med 0%. Jeg tok ut batteriet, og da slo tlf seg av (obv), oppgraderingsprosessen avsluttes, og når jeg prøvde på nytt står det ingen oppgradering nødvendig + at jeg må kjøre "gjenoppretting" selv om tlf virker ok. What to do? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har samme problem som trådstarter, men jeg har nyeste versjon (tror jeg) av New Pc Studi, what to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå