vcx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei. Skriver denne tråden på vegne av min far. Han får ny telefon på jobben og får velge mellom tre stykker. - HTC Desire - Apple Iphone 4 - Samsung Galaxy S Det skal jo være generelt "god" mobil og fungere bra opp mot outlook og div. andre windowsprogrammer. Uavhengig av pris, hvilken tlf er det beste valget? Takk Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Alle tre er jo glimrende telefoner, jeg ville kanskje rangert dem slik, basert dels på erfaring og dels på omtaler: 1. Galaxy S 2. Desire 3. Eplet Hvis pris hadde vært en faktor hadde Desire vunnet. Koster halvparten av Samsungen... Galaxy S og Desire er svært like telefoner. Galaxy S går hårknepent foran pga skjermen. Begge to kjører vel Android 2.2 nå, og dermed svært lik funksjonalitet. Jeg synes HTC Sense slår Samsung Touchwiz (GUI'ene) på opplevd brukervennlighet og stil, men det er smak&behag. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå viste seg det sånn at han kan også velge mellom Desire HD og Desire Z som kommer(?). Ville du rangert noe annerledes da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Til bruk av Windows baserte applikasjoner ville jeg ikke gått for en android basert telefon. Ei heller dersom det skal være en seriøs jobbtelefon hvor du har behov for god organisering av dokumenter og filer. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 En innvending mot Samsung Galaxy S er at den visstnok er så godt som ubrukelig med PushMail på Exchange, da suger den for mye strøm. Dette er hvertfall ikkenoe problem med HTC Desire... Utenom det er jo alle gode telefoner, kommer litt mer ann på preferanser og øvrig bruksområde. Krever jobben hans f.eks. mye redigering av dokumenter via telefonen? Krever den pushmail? Krever den batteritid utover 1-2 dager? /Espen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvis han også får Desire HD eller Z og skal skrive mye mail, ville jeg tatt en av disse. Z har fysisk fulltastatur og HD enda bedre skjerm. Muligens Z på topp i så fall. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det viktigste var god synkronisering med outlook iallefall. Ser ut som folk flest anbefaler Desire, Iphone 4 f.eks er ikke noe godt alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå