Aksel114 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hei, jeg er da snart 16 år og ønsker meg en jin cheng moped! (netopp ferdig med trafikalt grunnkurs, og fått prøvekjøre bevis) fant drømme mopeden min på finn for en stund siden, men annonsen ble selvfølgelig slettet, og mopeden solgt. eller.. forresten. fant nettopp ut att annonsen er satt som passiv nå. hadde den på favuritter sjekk her http://www.finn.no/finn/mc/scooter/viewimage?finnkode=24217247 youtube video: digger lyden i mopeden og skulle gjerne hatt en! noen som har peiling på hvor jeg kan kjøpe en slik? tar også imot erfaringer med merke/moped Endret 30. september 2010 av Aksel114 Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, jeg er da snart 16 år og ønsker meg en jin cheng moped! (netopp ferdig med trafikalt grunnkurs, og fått prøvekjøre bevis) fant drømme mopeden min på finn for en stund siden, men annonsen ble selvfølgelig slettet, og mopeden solgt. eller.. forresten. fant nettopp ut att annonsen er satt som passiv nå. hadde den på favuritter sjekk her http://www.finn.no/finn/mc/scooter/viewimage?finnkode=24217247 youtube video: digger lyden i mopeden og skulle gjerne hatt en! noen som har peiling på hvor jeg kan kjøpe en slik? tar også imot erfaringer med merke/moped Hold deg faens langt unna Jincheng eller noe annet kinamerker. Holder max et år før hele faenskapet smuldrer opp til pappmasje. Kjøp noe japansk, tysk, italiensk, spansk eller norsk * Honda * Yamaha * Suzuki * Derbi * Rieju * Aprilia * Piaggio/Vespa * Motorhispania * Sachs * Tempo Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 ok, tusen takk for svar! :!: er jo litt rått og komme med den, mens alle andre har "gressklipper" lyd i mopedene sine da. litt vanskelig og motstå lyden i den vet du om noen andre mopeder med litt "grom" lyd, og ikke sånn gressklipper opplegg? Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kanskje rått å se på, men hvor tøft er det å komme med en chopper liknende sykkel med en slapp firetakter og et navn som gjør at den automatisk blir kvalifisert som jalla? 4-Takter lyden er kanskje fin, men 0 ytelse. Kan ikke sammenliknes med 2-Takter. Noen andre mopeder med 4-Takter? Kommer ikke på noen for øyeblikket men de ordentlige produsentene som Derbi, bruker ikke 4-Takter i syklene sine, hvertfall ikke 50cc girmopeder. Skal du ha 4-Takter må du i tilfelle se på TMS Offroad, men som igjen er samme dritten son JinCheng. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vesp LXV / LX 50 er 4takt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 " Mopeden er ikke trimmet, men går som en "kule". (70km++, helt lovlig :-) ) " hahahaha aeier er selv ansvarlig for at den ikke går mer en 45 med eller uten trim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå