kalli Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Hei Noen som vet om de selger American Apparel noen sted i Norge? Må bli i Oslo område. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Tror du vil finne noe her. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja, skulle tro man fant no der, men det gjorde hvertfall ikke jeg. Jaja, får bestille fra nettet da kanskje. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Du må trykke på det som kommer opp også. Første treffet førere deg hit: http://www.thelabelfinder.com/storesearch/oslo/american-apparel-shops/index.php/shop/city/22553/3143244 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvis du ikke kan svare seriøst ser jeg ikke vitsen med at du svarer. Jeg har såklart sjekket google, men ikke funnet noe der. Og den butikken der virker det ikke som selger AA fra det nettbuttikken viser hvertfall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg svarer da seriøst... Hvordan skulle jeg vite at du er vært inne å sjekket når du sier at du ikke har funnet noe og jeg finner noe på første google treffet. Må ikke være så hjelpesløs, hvis det er er viktig for deg er det da bare å ta opp telefonen å ringe til butikken å høre. 2242 9300 er nummeret. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Som sagt, Frediuan Kicks selger AA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå