Bjørnli Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Bruker: Bjørnli Brennvidde: 35mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 40D, Canon EF 35mm f/2 og evt. blitz/stativ. Jeg valgte pingle da jeg går på kurs "via" NAV som opptar mye av min tid. Og jeg valgte 35mm 2.0 fordi det er mitt nyeste objektiv som jeg liker veldig godt og trenger å "lære å bruke". Endret 30. september 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) 1. Oktober 1. Oktober by Bjørnli Foto, on Flickr Grunnet sykdom har det blitt veldig lite bilder, samt ikke hatt tilgang til lightroom før nå, så 1. Oktober bildet kom nå. Endret 5. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) 2. Oktober. by Bjørnli Foto, on Flickr Ett bilde av en gammel katt på Hvaler. Fy f han er vanskelig å ta bilde av, snur seg alltid vekk når man kommer med kamera... Endret 5. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Stilig katteportrett! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fy f han er vanskelig å ta bilde av, snur seg alltid vekk når man kommer med kamera... Så ikke særlig blid ut der heller. Tror du må få deg lengre brennvidde hvis du skal unngå kloremerker på kamerautstyret. Lekker sak i det første bildet, tror kanskje det hadde blitt enda et hakk lekrere hvis du hadde dratt blomsten litt til venstre. Da hadde det kun vært grønn stilk og mer luft på høyre side. Men det var nå bare en digresjon. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Han er heldigvis veldig rolig og klorer aldri Takk for tilbakemelding, jeg hadde en versjon med blomsten mer til venstre men bomma litt på fokusen der desverre så det ble den der. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) 7. Oktober. by Bjørnli Foto, on Flickr Lite inspirasjon idag. Her er en båt med litt redigering i lightroom. Endret 7. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
netrex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 En veldig fin katt som ser ut til å sitte i dype tanker Likte portrettet, nært og intimt og fine farger i pelsen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Et av de bedre katteportretter det der. Dagens båt er som Natrich sier, snasent Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fine linjer første oktober - litt utradisjonell vinkling som funker fint. Båtbildet var, som andre har nevnt, direkte snasent. Deilige nostalgiske fargetoner - ser nesten ut som et gammelt klassisk båtbilde hvor noen har photoshoppet inn en moderne båtmotor! Flott! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Sitter på en laptop nå, så kanskje fargene er litt gale, men isåfall redigerer jeg bildet på ny imorgen kveld når jeg er ved min pc igjen. 9. Oktober. by Bjørnli Foto, on Flickr Endret 9. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fin hund. Synes det var fine farger jeg, og du har truffet bra med fokus. Jeg likte båtbildet veldig godt og! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takktakk:) bikja var leken, sliten og fornøyd og synes det kom fint frem i bildet. Synes han ser veldig glad ut iallefall Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 7 Oktober er veldig pent. Bra komp og fine farger. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk, prøvde på flere vinkler, men da kom alltid ett eller annet i veien / noe i bakgrunnen som ødela Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hunde- og katteportretten er gode bilder, men min favoritt er 7. oktober. Pen komposisjon og fargetonene passer perfekt. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg falt desverre ut forrige uke grunnet nav-kurset tar opp mye av fritiden min, samt andre ting på hjemmebane har tatt fra meg piffen helt, tok ikke ett eneste bilde i forrige uke. menmen, jeg klarte jo 1 uke iallefall ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå