herdon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei. Ja, hvordan gjør man det? Trodde at det man måtte gjøre var å koble den tingen man setter ut ETTER at man satte ut spaken, trykkplata, eller hva det nå er man skal sette ut , til den tingen som skal gå (for eksempel at når man satte den tingen på en heis, begynte heisen å gå opp/ned), men etter at jeg så på den banen som man kunne gjøre det man ville på (ferdiglaget bane), så så jeg at det absulutt ikke var det, men siden alle tingene var lukket (sånn at jeg ikke kunne gå inn i hver ting å endre, eller slette, noe), kunne jeg ikke se noe av hva man måtte gjøre for å koble opp spaken til den tingen som skulle bli aktivert. Så er det noen som kan komme med en step by step guide, eller en film (siden jeg tror at det bare er kontroller som er forskjellen på xbox 360 versjonen og pc versjonen, blir vel det lett å lage), hvis det ikke er en filmguide ute på nettet allerede. PS: Vet ikke hva jeg skal søke på, så har ikke fått søkt noe særlig. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja, er det ingen som vet dette? Lenke til kommentar
herdon Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Etter lenge leting fant jeg det ut, man setter klossene man setter ut etter at man har plassert ut selve tingen, oppå hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå