Gå til innhold

Direct Connect Norge


Anbefalte innlegg

Ja til dere som leter og leter etter en Norsk Hub hos DC!!!

jeg har åpnet en hub som heter Norge

Du kan Connecte den ved bruk av domene: norge.d2g.com

Huben ble åpnet 25/6-03

:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

Det er kansje ikke så mange der men vær tålmodig kansje den blir stor!! :yes: :o

 

Vi er nå oppe i ca 2TB og ca25 brukere

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja til dere som leter og leter etter en Norsk Hub hos DC!!!

jeg har opnet en hub som heter Norge

Du kan Connecte den ved bruk av ip 80.212.82.69

Huben ble åpnet 25/6-03

:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

Det er kansje ikke så mange der men vær tolmodig kansje den blir stor!! :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

 

Jeg er alene der^^

Lenke til kommentar
Direct Connect er ikke lovlig fordi du kan laste ned ulovlige ting der, derfor er det ikke lovlig.

 

Å skrive sånn er for dumt. Direct Connect er i seg selv helt lovlig. Du kan f.eks dele filmen du tok av familien på sommerferie, all musikken du har laget på PC'en din, shareware og freeware, dine egne fantastiske noveller osv osv.

Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran...

Lenke til kommentar
Bare spør:

Hva slags linje har du? Kan du ikke slenge opp et subdomene fra dyndns.org eller noe slikt i tilfellle ip'n din endres, og slik at de som ikke har matematisk hjerne kan huske lettere

Nettopp det han har gjort ;) d2g.com er en slik dynamisk sak.

 

Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran

Glimrende :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran

 

Ikke så mange ganger jeg hører gode sammenlikninger, de fleste er om gulrøtter og bonder i rognade som skal på fisketur med traktor og sauer.

 

Denne derimot var et lite lyspunkt i et forum av skrivefeil og kommafeil ,som får Kristin Klemmet til å gråte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...