Robert77 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja til dere som leter og leter etter en Norsk Hub hos DC!!! jeg har åpnet en hub som heter Norge Du kan Connecte den ved bruk av domene: norge.d2g.com Huben ble åpnet 25/6-03 Det er kansje ikke så mange der men vær tålmodig kansje den blir stor!! :o Vi er nå oppe i ca 2TB og ca25 brukere Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja til dere som leter og leter etter en Norsk Hub hos DC!!!jeg har opnet en hub som heter Norge Du kan Connecte den ved bruk av ip 80.212.82.69 Huben ble åpnet 25/6-03 Det er kansje ikke så mange der men vær tolmodig kansje den blir stor!! Jeg er alene der^^ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er alene der^^ Kanskje jeg stikker innom en tur Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 og hva når du om etpar timer blir koblet av nettet og må koble opp igjen med helt ny ip? Lenke til kommentar
Edward Holm Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Direct Connect er ikke lovlig fordi du kan laste ned ulovlige ting der, derfor er det ikke lovlig. Smilefjes i slike mengder er heller ikke anbefalt for de stakkars folka med som fortsatt har IDSN. Lenke til kommentar
connect Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Bare spør: Hva slags linje har du? Kan du ikke slenge opp et subdomene fra dyndns.org eller noe slikt i tilfellle ip'n din endres, og slik at de som ikke har matematisk hjerne kan huske lettere Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det er desverre slik at i henhold til de nye forumreglene så er det ulovelig å poste DC adresser her på forumet. Jeg vil annbefale deg å fjerne adressen, så vil moderatorene mest sansynlig ignorere denne tråden. Lenke til kommentar
Edward Holm Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis du skal svare på den måten kan du bare dra deg herfra. Det er ingen her som ønsker en slikk oppførsel Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis du skal svare på den måten kan du bare dra deg herfra. Det er ingen her som ønsker en slikk oppførsel Wtf? hvem var den til mon tro :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Direct Connect er ikke lovlig fordi du kan laste ned ulovlige ting der, derfor er det ikke lovlig. Sludder og pølsevev. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sludder og pølsevev. Det er flere folk som har fått ferie fra forumet for å ha postet adresser til dc-hubber Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Adresser til DC-hubber er fyfy i henhold til retningslinjene, jeg vet det, men det er langt fra ulovlig, og man kan ikke 'laste ned noe fra Direct Connect'. Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Direct Connect er ikke lovlig fordi du kan laste ned ulovlige ting der, derfor er det ikke lovlig. Å skrive sånn er for dumt. Direct Connect er i seg selv helt lovlig. Du kan f.eks dele filmen du tok av familien på sommerferie, all musikken du har laget på PC'en din, shareware og freeware, dine egne fantastiske noveller osv osv. Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bare spør:Hva slags linje har du? Kan du ikke slenge opp et subdomene fra dyndns.org eller noe slikt i tilfellle ip'n din endres, og slik at de som ikke har matematisk hjerne kan huske lettere Nettopp det han har gjort d2g.com er en slik dynamisk sak. Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran Glimrende :lol: Lenke til kommentar
snorri Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hva slags linje kjører den hub'en på da? Er det noe skikkelig? Og jeg går ut ifra at den er oppe 24/7... Lenke til kommentar
Robert77 Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hva slags linje kjører den hub'en på da? Er det noe skikkelig? Og jeg går ut ifra at den er oppe 24/7... Jeg har en 1MB linje burde holde, til ca 500 brukere blir d noe prob. så får jeg vell oppgradere!!! Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Å nekte folk å bruke Direct Connect fordi "det kan brukes til noe ulovlig" blir like dumt som å nekte folk å ha bil fordi den KAN brukes som fluktbil i et bankran Ikke så mange ganger jeg hører gode sammenlikninger, de fleste er om gulrøtter og bonder i rognade som skal på fisketur med traktor og sauer. Denne derimot var et lite lyspunkt i et forum av skrivefeil og kommafeil ,som får Kristin Klemmet til å gråte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå