Avidi Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg sier ikke generellt, men mellom AMD XP 1800 (1.53 ghz) og Intel (1.8 ghz) er det AMD som eier Intel lett... Jeah :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 uff og uff.. nå kommer den diskusjonen igjen =) prøv å underbygg dine utsagn, det er for lett å si at amd eier intel vettu.. lykke til.. ps: slik postes under hovedkort/cpu Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Ikke noe mer AMD vs. Intel nå ! - pleace ! Vær så snill folkens ikke svar på dette tåpelige innlegget ! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Spar oss. Hva er poenget? Vil du ha meg til å selge P4'n min - så du kan kjøpe den billig :> ? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 alaruz: Tro det eller ei, det finnes mange aspekt ved Intel vs AMD som er virkelig interessantw og verdt å bruke tid på å diskutere. "Hvem som er best", ihvertfall slik diskusjonene ofte framstår på akkurat dette forumet, er dog IKKE særlig spennende, der er vi definitivt enige. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Slutt å start slike diskusjoner på nytt og på nytt. Det er allerede FLERE av de hvis du hadde giddet å lete gjennom treadene i 5 minutter... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dette er nå kommet opp til diskusjon for n'te gang. Kan ikke de som starter nye hele tiden gå tilbake på de forrige diskusjonene og se hva som står der? De folka som like Intel liker Intel, ikke AMD. De som liker AMD, liker AMD. Ikke Intel. Jeg personlig liker AMD for de har bedre ytelse/pris. Og som fattig student velger jeg det billigste. Og det er ingen som får meg til å skifte mening!! Eneste som har noe med det å gjør er Intel selv. Når de blir billige og bra, så kjøper jeg selvfølgelig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå