Inaktivbruker_110531 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 1: hva er typisk for den katoslske kirke i Norge idag? 2: hva er de grunnlegene trekkene som verdens katolske kristne har felles? 3: hva vil det si at paven er ufeilbarlig i den katoske kirke? 4: forklar hva som kjennetegner en katolsk messe 5: forklar begrepene helgen og skytsengelen og gi et par eksempler på den katoske helgener som er knyttet til et land, en by eller kirke. 6: Når var det andre vatikansilet og hvorfor var det en viktig hendelse i den katolske kirkes historie? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Dette er ikke forum for leksehjelp. Les heller i boka og søk litt rundt på Internett, ellers lærer du ingenting. Endret 30. september 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 finner ingenting jeg:P av det jeg har svart på vil jeg se om jeg har tatt riktig? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nyttig video Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 1: hva er typisk for den katoslske kirke i Norge idag? 2: hva er de grunnlegene trekkene som verdens katolske kristne har felles? 3: hva vil det si at paven er ufeilbarlig i den katoske kirke? 4: forklar hva som kjennetegner en katolsk messe 5: forklar begrepene helgen og skytsengelen og gi et par eksempler på den katoske helgener som er knyttet til et land, en by eller kirke. 6: Når var det andre vatikansilet og hvorfor var det en viktig hendelse i den katolske kirkes historie? 1.Misbruk av altergutter og å dekke over dette. 2. Se over. 3. I korte trekk at paven dikterer hva resten av menigheten skal tro. Slik som at det er synd å bruke kondomer, slik at HIV/AIDS og andre kjønnssykdommer sprer seg som ild i tørt gress. 4. Aner ikke. 5. Meh. 6. Meh. 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) 1: hva er typisk for den katoslske kirke i Norge idag? 2: hva er de grunnlegene trekkene som verdens katolske kristne har felles? 3: hva vil det si at paven er ufeilbarlig i den katoske kirke? 4: forklar hva som kjennetegner en katolsk messe 5: forklar begrepene helgen og skytsengelen og gi et par eksempler på den katoske helgener som er knyttet til et land, en by eller kirke. 6: Når var det andre vatikansilet og hvorfor var det en viktig hendelse i den katolske kirkes historie? 1.Misbruk av altergutter og å dekke over dette. 2. Se over. Hvem trenger mer? Holder jo i massevis syntes jeg... Personlig kaller jeg dem for pedolikker.... Med en gnurebukk som isteden for å anmelde forholdene lar prestene dure videre i nye sogn, vel vitende om at de prestene ville forgripe seg igjen og ofret med viten og vilje barn i hans egen tro for å beholde fysakkene, som i mine øyne ikke fortjener å jobbe som noe annet enn sykkelstativer, gravd ned med ræva i været! Synd at vi ikke bruker ballongdekk mer.... Eller hadde de fått jobben! Skal du har et godt råd så må det være å holde deg unna den gjengen... De bedriver faktisk med demon utdrivelser enda, her i landet også, i 2010.. Endret 30. september 2010 av RWS Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Her var det litt grums allerede i tråden, Trådstarter har absolutt rett til å kunne stille spørsmål om den Katolske kirken på forumet og bør få lov til å få innspill her, men jeg ser at det er mange fordomsfulle mennesker her ute som generaliserer og faktisk gir et feil svar til trådstarter. Anbefaler trådstarter å ta en titt på Katolsk.no og se om den siden kan svare ham litt på noen av spørsmålene han stiller. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 3: Et latterlig stort ego av en person som overhodet ikke fortjener makten han har fått... 4: Vin og kjeks!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå