Sir-Allistair Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Rockband 3 i pro modus Da kan ingen lengre si at jeg spiller lekegitar Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, Epic mickey.... ..Den burde Deadmau5 slippe Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 LOTRO blir snart Free to Play Det er allerede free to play, jeg har spillt det lenge Da skjønner jeg ikke en dritt. Siden på sida dems står det at det skal bli Free-to-Play når en bok har kommet ut i høst. Tror du snakker om Free-to-Play betaen som var/er. Jeg klarer ikke å få spilt det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 LOTRO blir snart Free to Play Det er allerede free to play, jeg har spillt det lenge Da skjønner jeg ikke en dritt. Siden på sida dems står det at det skal bli Free-to-Play når en bok har kommet ut i høst. Tror du snakker om Free-to-Play betaen som var/er. Jeg klarer ikke å få spilt det. Huh. det ER free to play nå jo. Spilte det forrige uke Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) javel, da er det nødt til å være USA server, siden på Europeiske siden står det at det fortsatt er utsatt :/ Edit: jepp.. US. Endret 6. oktober 2010 av cratrooper Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha, Epic mickey.... ..Den burde Deadmau5 slippe Epic Mickey blir konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg