flekken Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei, Nesen har pekt seg mot Android systemet. Samsung galaxy S eller htc desire. Noen soleklare erfaringer ? Hvordan er Android market ? (spill, kabaler etc. Noe sted jeg kan kikke på utvalget før jeg kjøper ?) Har lest at de ikke kan tilby så mange e-postkontoer, (avhenging av en privat pop3 og trenger exchange i forbindelse med jobben) finnes det facebook apps og you tube ? går det greit å overføre bilder og musikk mellom pc/mobil ? setter pris på om noen har noen erfaringer med disse mobilene ev.med operativsystemet å dele med meg. ev. kan vise til info på nett. (untatt amobils tester.)Har iPhone i dag, men er lei av å vente på 4,ern og av at alt må gå igjennom itunes. venter spent, Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Har selv en HTC Hero med Android. Kan si meg veldig fornøyd med måten Android fungerer som operativsystem til mobil. Aldri hatt problemer med overføring av filer (uansett type). Marketplace til Android gir deg en kjapp oversikt over programmene som er der. Gjerne en beskrivelse og et par skjermbilder. Android Market i Norge er jo fortsatt bare for gratisprogrammer, men det kommer vist mulighet for å kjøpe programmer om ikke lenge(..?). Bruker selv mobilen mot gmail (bedrift) og Exchange via jobben, uten at det er noe problem! Det finnes selvfølgelig Facebook app, som integrerer fint i menyer over bilder (for rask opplasting osv.). Har desverre ikke erfaring med YouTube app. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Har selv en HTC Hero med Android. Kan si meg veldig fornøyd med måten Android fungerer som operativsystem til mobil. Aldri hatt problemer med overføring av filer (uansett type). Marketplace til Android gir deg en kjapp oversikt over programmene som er der. Gjerne en beskrivelse og et par skjermbilder. Android Market i Norge er jo fortsatt bare for gratisprogrammer, men det kommer vist mulighet for å kjøpe programmer om ikke lenge(..?). Bruker selv mobilen mot gmail (bedrift) og Exchange via jobben, uten at det er noe problem! Det finnes selvfølgelig Facebook app, som integrerer fint i menyer over bilder (for rask opplasting osv.). Har desverre ikke erfaring med YouTube app. Takk for svar, noen flere ? når man overfører, er det bare å dra over bilder/musikk når pc er koblet til ? Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gå for guds skyld ikke hen å kjøp Sony Ericsson X10 Mini (eller pro)!! Alt for liten skjerm til å få noe ut av touch, med mindre du er under 10 år (men da trenger du vel ingen android heller kanskje). Opplever til stadighet at mobilen skal resette seg og ha pinkode + opplåsingskode, noe som ikke er annet enn irriterende. Ellers har mobilen "bare" 600MHz prosessor, og i enkelte tilfeller kan nok det bli litt lite. Ikke at du til vanlig bruk kommer til å savne en kraftigere nødvendigvis. Ellers har den som mange vet ikke fått oppgraderingen som var ventet, den sliter fortsatt med Android 1.6, og det er helt utilgivelig. SE har lovet en oppgradering til versjon 2 (2.1 eller 2.2) av Android, men det tror jeg når jeg ser det. Altså, IKKE KJØP SE X10 Mini/Pro. Jeg har gått tilbake til min gamle Nokia E71 og foreløpig har den alt jeg trenger, men desverre ingen touch. Blir nok en HTC Desire på meg etterhvert kanskje. PS. Liker forresten ikke facebook-appen som jeg hentet fra marketplace. Den virker uferdig, og gjør det hele til en dårlig opplevelse. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Madammen har en HTC Desire og jeg har en Samsung Galaxy S. Vi er storfornøyde begge to Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vil sterkt annbefale android. Mail funker soleklart, android market er kjåkfult av spill og programmer, og nå snart kan man kjøpe programmer. Facebook og youtube funker knall! Lenke til kommentar
flekken Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Vil sterkt annbefale android. Mail funker soleklart, android market er kjåkfult av spill og programmer, og nå snart kan man kjøpe programmer. Facebook og youtube funker knall! Tusen takk for mange gode tips :-) blir nok en htc desiree. Ser at man nå kan oppgradere den til 2,2. Noen som vet om man kan ha en pop3 mail konto og en exchange konto ? eller kun gmail og exchange ? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vil sterkt annbefale android. Mail funker soleklart, android market er kjåkfult av spill og programmer, og nå snart kan man kjøpe programmer. Facebook og youtube funker knall! Tusen takk for mange gode tips :-) blir nok en htc desiree. Ser at man nå kan oppgradere den til 2,2. Noen som vet om man kan ha en pop3 mail konto og en exchange konto ? eller kun gmail og exchange ? Du kan det . og må bare si, HTC Desire er en fantastisk mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå