Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannlegebesøk, klarer ikke spise.

Celestica

Anbefalte innlegg

Jeg var hos reguleringstannlegen idag og fikk av reguleringa ( :!: ) men så skulle jeg få en metalltrå limt på baksiden av tennene da, greit nok.

Når jeg hadde fått av reguleringen så tørka de først ut munnen min med bomull og en støvsuger.

Så spylte hun med noe som både smakte og føltes som magesyre. Det svidde SYKT mye når hun så bort og fikk det på tunga mi. Når jeg etter ca. en time med tortur var ferdig sa jeg at det svidde veldig på tunga og jeg fikk beskjed om å skylde, og det gjorde jeg. Når jeg sa at det fortsatt svidde og spurte om hva den greia hun fikk på tunga mi var så svarte hun ikke, og så gikk hun til en annen pasient... Nå, 4 timer senere svir det like mye og jeg fant nettopp ut at jeg har mista 'huden' der hun kom bordi med den tingen. Jeg la meg på dagen igår og spiste ikke frokost idag så er rimelig sulten nå. Har prøvd å spise alt mulig men det har gått dårlig. Føler meg bittelitt mett nå etter å ha drukket vann med sugerør.. :hrm:

Hjelp...? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...