Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Scholes, var han på banen? Han er sinnsykt lett å ta ut av kamper, det er kun å aldri gi ham rom. Han er for treg/gammel til å skape seg rom selv. Skjønner ikke at han har fått herje såpass mye hittil i PL.

Scholes var helt klart vår beste midtbanespiller i dag. Syntes han var blant de bedre totalt sett på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns også Scholes var grei. Samme med Anderson. Banens beste for meg blir Nani tror jeg. Er 90% av angrepet vårt i hver eneste kamp virker det som.

Det har blitt for mange spillere som har låst seg fast i et sånn uggent spor i år. Rooney og Fletcher for å ta to ålreite eksempler. Så har vi i tilegg de spillere jeg aldri klarer å nyte helt som Rafael, Macheda, Owen, Fabio, Park og Gibson for jeg vet den neste feilen er rett rundt hjørnet. I tilegg har OShea begynt å kuke til ting og.

Neste kamp er heldigvis overkjøring, tremålsledelse til pause, null nerver ( :ph34r: ) etc. (WBA hjemme). Savner hjemmekamper faktisk.

Lenke til kommentar

Rafael er helt forferdelig, så nei. Ikke bidrar han fremover, noe som skulle være hans nisje, og bakover er han en trussel mot egen backfirer. Mistet tellinga på hvor mange ganger han var ute av posisjon i ettermiddag, men jeg kan forsikre om at det ikke var rent få.

Kjempe bra at det er to uker fri fra PL. Vi har kommet unna starten helskinnet, men med noe å bevise i del to. Ligagull gav jeg opp fullstendig opp etter Bolton kampen da det gikk opp et lys på hvor dårlig vi er på bortebane. Skal sesongen likevel bli en god én er vi avhengige av at typer som Carrick, Evra, Rooney og co kommer tilbake i form. Ingen klarer å vedlikeholde nivået når så mange essensielle spillere enten er ute med skade eller sliter med formen.

Jeg tror vi kommer godt, men dessverre tror jeg det kommer aaaaaltfor sent.

Håper på et godt cup år. Ligacupen er høyst overkommelig og FAC er det lenge siden vi har herjet i nå, så ei god rekke der er det lov til å håpe på. CL tar jeg som en bonus og sålenge vi ikke dummer oss ut sier jeg meg fornøyd med det.

Før var jeg mister optimist i egen person. Det begynner å bli lenge siden nå og tydeligvis med rette, vi er åpenbart altfor tynn suppe til å vinne noen av de store trofeene.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke det er så enkelt som at United vinner og spiller godt mot de store lagene og taper poeng mot fighterne, mens Chelsea vinner "overkjøringskampene" og taper de store ... for da vinner Chelsea ligaen nemlig.

Jeg velger å tro at BPL er mer komplekst enn som så, og avskriver oss absolutt ikke etter 4 kamper med uavgjort. Det er 8 poeng mindre enn det vi kunne hatt, og etter 7 kamper ser det brutalt ut, men alt i alt, satt i riktig kontekst, så har vi ikke gjort en så forbanna dårlig start at alt håp er ute. Ting kommer til å skje enten den ene eller andre veien. Game sin "jeg har allerede gitt opp"-post kan godt være autentisk, men jeg setter den på kontoen for overfølsomhet for klubben inntil videre :)

Når det skal sies er jeg ikke tilfreds med 0-0 og tap i statistikken mot Sunderland.

Lenke til kommentar

Har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Denne sesongen kommer til å ha massevis av rare resultater. Vil for all del ikke si at Man Utd har hatt så håpløs start, 3 poeng mot Bolton hadde hjulpet, men Man Utd starter alltid tregt.

Evra, Rooney og Fletcher som var de beste spillerne deres sammen med Vidic ifjor har ikke funnet formen enda, men kommer sikkert tilbake i slag. Nani er på et mye høyere nivå fra start i årets sesong og har høyrekanten ledig til å boltre seg på. Om Van Der Saar holder seg nogenlunde oppegående kan han også bli en stor tilvekst fra ifjor.

Det er vel bare Chelsea som har imponert hittil i år, men de har nesten ikke møtt motstand. Se ann etter litt flere kamper av dem mot lag som Fulham, Sunderland og Blackburn borte, og de vil miste en del poeng der de også.

Lenke til kommentar

United.no hadde greid å skrive at den går på TV2 PL1 HD (de pleier faktisk å skrive PL HD1) - hadde satt på timer, og da jeg var hjemme hadde den tatt opp Tottenham-kampen.

Kanskje like greit at jeg ikke så kampen.

Tragisk.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...