Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen si noe posetivt? vær så snill

For å vri det litt; klarer du å trekke frem noe positivt etter denne forestillingen? Jeg syns personlig den var jevnt over svak, av både spillerne (som jevnt over spilte under pari) og Ferguson (som må ha undervurdert Sunderland fullstendig).

Lenke til kommentar

Ikke noe vits i å sutre engang, vi er ikke gode nok til å kjempe om ligagull i år, sånn er det bare.

Vi har altfor mange spillere i LFC-klassen, spillere som ikke er gode nok. Rafael er ikke god nok og blir aldri i verden det i fremtiden heller, Oshea er bødårlig, Anderson er pdd ikke god nok, Gibson er langt i fra god nok og blir det heller aldri, Fletcher er ute av form, Scholes er for temposvak til å spille i en slik rolle som han fikk i dag, Park er for dårlig, Rooney er ute av form, Obertan kommer ikke i troppen engang, sier ikke rent lite. Carrick spiller aldri. Bebe er et spørsmåls tegn og er for rå til å starte pr i dag + endel skader på spillere som Valencia og Giggs.

Kun Vidic, Rio, Nani og Berbatov er av tilstrekkelig klasse.

Edwin 7

Rafael 4

Rio 7

Vidic 7+

Oshea 5-

Nani 7-

Scholes 6

Fletcher 2

Anderson 4

Macheda 3

Owen 2

Berbatov positivt innhopp

Hernandez veldig positivt innhopp

Lenke til kommentar

Hvem er det egentlig som spiller på sitt eget lag? Og i en kamp som denne?

Tenkt det samme ved fler anledninger. Snakk om å ødelegge for seg selv.

Det er ikke laget det står på. Sunderland har ikke bedre lag spiller for spiller enn oss. Det er ikke det det står på. Innsatsviljen er langt bak alt som er akseptabelt. Angrepet er så altfor forutsigbart. Selv om det ble MYE bedre med Berba og Chicha.

Drøyt at vi tok 3p på Mestalla for 3 dager siden.

Lenke til kommentar

For å være litt Limbeck: Vi spilte ikke så alt for galt i andre omgang. Eller, byttene gjorde hvertfall ting mye bedre. Samspillet mellom Hernandez og Berbatov så lovende ut, har vi endelig en spiss som faktisk forstår litt av hva Berbatov tenker på?

Scholes, var han på banen? Han er sinnsykt lett å ta ut av kamper, det er kun å aldri gi ham rom. Han er for treg/gammel til å skape seg rom selv. Skjønner ikke at han har fått herje såpass mye hittil i PL.

Lenke til kommentar

For å vri det litt; klarer du å trekke frem noe positivt etter denne forestillingen? Jeg syns personlig den var jevnt over svak, av både spillerne (som jevnt over spilte under pari) og Ferguson (som må ha undervurdert Sunderland fullstendig).

Posetivt. Vi tapte ikke. Det er bra å få bedre resultater enn det spillet tilsier. Det er vel lenge siden vi har ventet så lenge på første tap. Sunderland og Valencia borte uten å slippe inn mål etter å ha sluppet inn mange i kampene før. Vi greier å reise oss etter en første omgang som var sesongverste til nå.

Det er mer enn nok posetivt å ta av, men det skal på død og liv fokuseres på at vi ikke vant med 5 mål og hvor mye man skammer seg over laget.

Lenke til kommentar

Det der begynner å bli jævlig old. Få opp øynene.

Det er det jeg gjør

jeg gidder ikke denne sutringa deres lengre

Sutring? At vi klager etter en kamp vi spiller elendig?

Jeg er dritlei av denne ovenfra og ned holdningen din. Du må respektere at folk er uenig med deg, og at folk må få lov til å klage. Det er vår gudegitte rett som fotballsupportere. Og Jeg forbeholder meg den retten, ihvertfall etter slike opptredener. Og dette UTEN at du skal komme på den høye hesten for å dømme meg. Så om du er lei, vel synd. Da bør du holde deg unna et hvert fotballforum på denne siden av ekvator. Evt alle fotballsupportere med en tøddel lidenskap. Eller du kan bidra med alle dine positive meninger som motbør til all gallen og koleraen vi andre visstnok sprer. Det er opp til deg.

takk.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Han takka vel ikke Steve Bruce for kampen engang, så tviler på at han er så veldig fornøyd. Godt mulig Limbeck og Fergie har fått samme gammelmannssykdom da.

Jo han gjorde det, hvertfall etter det jeg så. Han var på vei rett i spillertunnelen. Men bråsnudde akkurat da kameraet fadet. Så regner med at han kom på at han måtte takke for kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...