Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Berba, Hernandez, Bebe på høyre ving, Nani på venstre. Argh, det er greit at Nani har en god skuddfot. Men han trenger ikke skyte hver jævla gang han har ballen innen for 30m. Endret 2. oktober 2010 av Ercles Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Og der tapte jeg penger på United igjen. Fy faen. Søppelkamp. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Første omgang var patetisk. Andre omgang var som jeg forventet kampen ville bli, jevn og stillingskrig. Sånn sett så er vi heldige som får med oss ett poeng, men det irriterer meg grenseløst at vi ikke klarer score en gang i andre omgang. Kommer til å heie på Arsenal i morra, fem poengs luke så tidlig er ikke bra. Helvete, jeg tror jeg skal gå og knuse noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nok en sterk uavgjort på bortebane! United kommer til å gå sesongen gjennom uten tap, men det kommer ikke til å hjelpe en dritt! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kan noen være så snill å fortelle meg hva som har skjedd med Fletcher... Han har vært AWOL hver kamp i år. Ellers er vi skamdårlige. Hva Ferguson tenker når Van der Vart herjer med en prislapp på 8 mill. vil jeg gjerne vite. Vi er udugelige på transfermarkedet, og det velkjente overgangsspillet vårt er fraværende. Jeg har tenkt mange ganger at SAF har mistet det, men nå lurer jeg på om det faktisk er tilfelle. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja. Vi gjør en bedre andre omgang. Fremdeles uten tap og vi slipper ikke inn så mange mål lengre. Ingen på to bortekamper nå. Men vi skulle kanskje ha skapt litt mere Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 føler det alltid blir uavgjort med sunderland Hva har sunderland nå, 1 vinn, 5 uavgjort og 1 tap? Hehe Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Bekymringsfullt å bli kjørt over av sunderland, kan ikke si jeg har troa på no særlig mye gull nå for tiden, vi klarer ikke engang å safe inn to måls ledelser lenger =/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Jippi, fortsatt ubeseiret denne sesongen... Søppel, rett og slett. Fire kamper på bortebane, ingen seire. Nå har vi flere uavgjort en seiere faktisk. Så elendig at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Og der vant Chelsea PL! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 19-19-0 denne sesongen ser det ut som, det gir vel 76 poeng eller noe slikt! Enda en svak forestilling av oss, men Sunderland ba ikke akkurat opp til dans de heller, for å være ærlig, virket egentlig ganske fornøyd med ett poeng i andre omgang så de sluttet å satse. Og det er slike lag vi for tiden sliter voldsomt mot. Men vi har tatt ett poeng borte mot de lagene som antaglig kommer til å utgjøre midtsjiktet på tabellen nå, og det skal man normalt sett være fornøyd med. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Og der tapte jeg penger på United igjen. Fy faen. Søppelkamp. Hvem er det egentlig som spiller på sitt eget lag? Og i en kamp som denne? Årets sikreste uavgjort skrev jeg før start. Laget er ikke godt nok. Og alle ser det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 FLAKS at vi ikke taper denne. Det er ingen annen grunn til at vi ikke slipper inn. Alle farligheter kommer grunnet at midtbanen vår er totalt passiv utenfor 16. Offensivt er det helt ræv, også grunnet en midtbane som blir paralysert av et aggresivt sunderland. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 To ekstra tapte poeng i dag. For første gang i år var ikke United det beste laget, og vi fortjente faktisk ikke uavgjort i dag en gang. Tror det hadde gått bedre dersom vi hadde startet med Berba og Chicarito på topp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eg såg kun de siste 20 minuttene av kampen, og da var ikke Sunderland noe bedre. Men det sier igrunn bare litt om hvor dårlige United var før eg begynte å se isåfall... 76 poeng med seire hjemme og uavgjort borte? SKal ikke ha mange borteseierene før man vinner PL da Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ikke no sjakktrekk å starte med pinglete owen i en så hard krig som denne kampen er, han kan ikke skape noe som helst på egen hånd og det er netopp det vi trenger mot slike. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Og der vant Chelsea PL! haha makan til tull.. Sunderland er ikke noe dårlig lag, jeg forventet ikke seier i dag.. Men jeg tror united kommer til og gjøre det sterkt mot topplagene i år. Chelsea har møtt motstand i en kamp, og den tapte de.. Jeg tror de spiller uavgjort i morgen mot arsenal, men det er ikke godt og si åssen den kampen går.. Men sesongen er langt fra over.. Rooney er tilbake neste kamp, kommer han i form snart har vi en lys periode i komme.. Jeg har troen på gull i år, må bare innse at ligaen er tøff. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kan noen si noe posetivt? vær så snill Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvem er det egentlig som spiller på sitt eget lag? Og i en kamp som denne? Årets sikreste uavgjort skrev jeg før start. Laget er ikke godt nok. Og alle ser det. Viktig å ha trua! Selv om den nærmer seg utdødd nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå