Limbeck Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen har spist sopp.Owen på kant?? Scholes,Fletcher,Oshea og Owen suger.Macheda,Anderson og Rafael later hvertfall som om de fortjener å spille,det respekterer jeg. Og Limbeck,før du skriver at vi gjør en bra kamp - du tar feil,hold kjeft. Det var da voldsomt da Triste greier. Tydelig at SAF har undervurdert motstanderen. Skal vi fortsette sånn kan vi rett og slett glemme gullet allerede nå. Trodde at den saken var avgjort for noen uker tilbake jeg Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette er skammelig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Regner med at vi får se forbedringer i andre omgang, men fremdeles veldig usikker på om vi får med oss mer enn ett poeng her. Jeg ville bytta Owen med Berbatov (som jeg syns er merkverdig at ikke startet) i andre omgang. Switcha til Spurs-Villa nå i pausen, tror det har 3-4 ganger så mye der i løpet av et kvarter enn det skjedde i hele første omgang mellom Sunderland og United. Jeg syns det er merkverdig at vi ikke prøvde oss på Van der Vaart, for han har virkelig inntatt ligaen med storm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Flott spill, selv om det ble offside. Bra med forbedringer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Burde vært Rødt det der. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Rødt for at han hiver seg som Nani? Edit: Herreguuuuuuuuuuuuud så rævva vi er. Endret 2. oktober 2010 av Corey Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Haha, hva var det Scholes drev med? Og dytting har da aldri vært rødt, hadde han slått så. Endret 2. oktober 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje ikke rødt da. Når jeg ser situasjonen igjen. Vidic er viktig idag gitt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Få se litt magi fra Hernández da! Endret 2. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva faen, Bent? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja hva skjedde egentlig der med Berba? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hah, Rafael slår Bent i hodeduell. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det for mye forlangt å treffe mål... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt dårlig bildekvalitet her, men hvem er framme hos united nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå