DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det burde faen meg være Sunderland som ligger bakpå og måke ballen vekk, ikke oss. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Frustrerende! Vi gjør det jo enkelt for Sunderland. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg trodde det ville bli jevnt og at United virkelig måtte kjempe for å vinne... men jeg hadde aldri sett for meg noe som det her. Dette er bare trist å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 United vinner denne, 1-0 pga selvmål. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det ser ut som en treningsøkt for Sunderland. Ny kjempesjanse etter flott spill. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skal det bli enda en slik dag... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Drillo fotball av united nå! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herregud, hvor mye betalte vi for balldropper Anderson? 180 mill? Kunne fått VdV og Sneijder for halve prisen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg håper faktisk at sunderland skal score nå rett før pause, så får vi kanskje se united våkne i 2. omgang. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herregud å flaut... United storhetstid er over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Aldri vært mer sikker på en Unitedseier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Håper seriøst spillerne kommer ut fra garderoben i 2. omgang uten hår... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herregud å flaut... United storhetstid er over Nå tar du vel hardt i. Dette er snakk om en (og kanskje noen få kamper), det er fortsatt bare 3 poengs luke til toppen og United starter ofte sesongen dårlig. Prøver så godt jeg kan å være optimist, men det er ikke lett etter denne omgangen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Kom etter 25 minutter, men dette var trauste greier. Lukter ikke gull av Manchester i år heller. Synd å se at det må bli Chelsea. Triste greier. Håper kvaliteten blir bedre hos både Arsenal og Manchester utover. For å være ærlig er begge langt unna å være et vinnerlag i øyeblikket. Hvorfor er Berbatov benket idag? Har ikke lest tråden, så om noen vil svare hadde det vært fint. Endret 2. oktober 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Slitsom første omgang. Vi kommer ikke helt inn i kampen. Sunderland er flinke og vi har flaks som ikke ligger under Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 spiller dem kamp, eller er dette trening? herrejesus å trøttende detta er, vi skaper ikke en dritt, Nani Få den FEITE ræva di opp å jobb, slutt å legg deg ned som ei kjærring!!! Faen ta!!! makan til spill.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen har spist sopp.Owen på kant?? Scholes,Fletcher,Oshea og Owen suger.Macheda,Anderson og Rafael later hvertfall som om de fortjener å spille,det respekterer jeg. Og Limbeck,før du skriver at vi gjør en bra kamp - du tar feil,hold kjeft. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Triste greier. Tydelig at SAF har undervurdert motstanderen. Skal vi fortsette sånn kan vi rett og slett glemme gullet allerede nå. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Herregud så dårlig, dette er så langt under pari at jeg ikke har ord. Vi raner Sunderland til pause med 0-0 her, for vi skaper ingen ting og slipper de til rett som det er. Det er så mye å ta tak i at jeg gidder ikke engang. Evra og Berba må inn fra starten av 2.omg. Fletcher bør ikke spille på veldig lenge etter kampen han leverer i dag. Scholes-Fletcher sammen er forferdlig. Anderson og Nani med noen få plusser, ellers er alt bekkmørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå