Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud å flaut... United storhetstid er over

Nå tar du vel hardt i. Dette er snakk om en (og kanskje noen få kamper), det er fortsatt bare 3 poengs luke til toppen og United starter ofte sesongen dårlig.

Prøver så godt jeg kan å være optimist, men det er ikke lett etter denne omgangen.

Lenke til kommentar

Kom etter 25 minutter, men dette var trauste greier. Lukter ikke gull av Manchester i år heller. Synd å se at det må bli Chelsea. Triste greier. Håper kvaliteten blir bedre hos både Arsenal og Manchester utover. For å være ærlig er begge langt unna å være et vinnerlag i øyeblikket. Hvorfor er Berbatov benket idag? Har ikke lest tråden, så om noen vil svare hadde det vært fint.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Herregud så dårlig, dette er så langt under pari at jeg ikke har ord. Vi raner Sunderland til pause med 0-0 her, for vi skaper ingen ting og slipper de til rett som det er.

Det er så mye å ta tak i at jeg gidder ikke engang. Evra og Berba må inn fra starten av 2.omg. Fletcher bør ikke spille på veldig lenge etter kampen han leverer i dag.

Scholes-Fletcher sammen er forferdlig. Anderson og Nani med noen få plusser, ellers er alt bekkmørkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...