Wendelinho Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er gøy å se dere heve dere så høyt. Da blir bare fallhøyden høyere :-) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror du misforstod innlegget til night Wendelinho. Eg kan godt forklare det for deg hvis det er "for høyt nivå" på humoren for deg.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Faen heller Wendelinho, er ikke noe rart at du ikke har venner ass. 9 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har virkelig trua om Rio og Vidic starter. En av de få tingen som er kjipt med høstferie er at det ikke er noe fotballpub i nærheten så må ta til takke med dårlig stream i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er sirkuset i byen? Endelig får vi en 16-kamp. Kanskje bare noe jeg føler, men da går det alltid veien. Usikker om jeg vil se Rooney på topp, jeg vil hvertfall ikke se Owen fra start. Når alt kommer til stykke kunne jeg faktisk tenkt meg Macheda og Hernandez fra start, men dette betinger at vi hadde hatt en midtbane bak som fungerer. Det har vi ikke nå. Så da må det et stykke Berbalove til sammen med Hernandez eller Rooney. Folk som roper etter Owen kan gå under jorda, Rooney på 50% er bedre for laget enn en Owen på 100%. Heller match Rooney og la Nani og Berba stå for magien. Men mitt største ønske foran denne kampen er at Park ikke spiller, han kan koke nudler i garderoben. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Intet annet enn tre poeng og seier her er godt nok. Nå har vi kødda det til i tre bortekamper på rappen i ligaen og skal vi være seriøse utfordrere må vi snart vinne slike kamper. Ja, det er en tøff plass å komme til, men skal man vinne prisen, så må poengene i baggen. Håper Tom er skadefri og får spille nå 13.45. PS: Wendelino er garantert kjakan eller kloffsk. Endret 2. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er ikke Kloffsk, for lat til å skrive et lengre innlegg. Da gidder han hvertfall ikke lage en ny bruker for å trolle. Men ja, 3 poeng. Alt annet er fiasko. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg holder en knapp på Dr.Karlsen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt artig at folk lar seg provosere av trollet. Tipper som Night på 4-0 etter 80, også rakner alt og det blir til en jevn uavgjortkamp. 5-5. Book it! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Håper VDS Oshea - Rio - Vidic - Evra Anderson - Fletch - Giggs Nani - Berba - Rooney Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) United v Sunderland: Van Der Sar, Rafael, Ferdinand, Vidic, O'Shea, Nani, Fletcher, Scholes, Anderson, Macheda, Owen berba på benken Endret 2. oktober 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Macheda og Owen foran Chicharito ?! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Latterlig 11'er. Heldigvis ingen Park, men vi er tilbake til selvmord-midtbanen med Fletch og Scholes. Huffa meg. Håper Fletch spiller på venstre. Noen som har Sunderlands 11'er? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Macheda og Owen, kunne jeg aldri forutsett. Synd Carrick ikke får plassen foran Fletcher, selv om jeg skjønner at Fletcher som må sies å være vårt førstevalg sammen med Scholes må få sjansen til å heve seg før man benker han for en Carrick som heller ikke har bevist noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 United v Sunderland: Van Der Sar, Rafael, Ferdinand, Vidic, O'Shea, Nani, Fletcher, Scholes, Anderson, Macheda, Owen berba på benken Her var det mange overraskelser. Kan ikke huske sist gang Evra ikke startet en PL-kamp for oss. Scholes var jo ute i 10 dager, nok en bløff fra Fergies side. Carrick fortjente å starte foran Fletcher i denne kampen. Anderson på kant, hva skjer med det? Macheda og Owen? Av alle mulige spisskombinasjoner velger han kanskje den rareste. Blir spennende å se hvordan dette laget fungerer i praksis. Sunderland XI: Mignolet; Onouha, Bramble, Turner, Bardsley; Elmohamady, Henderson, Cattermole, Malbranque, Zenden; Bent Sunderland Bench: Gordon, Mensah, Da Silva, Riveros, Reid, Ferdinand, Gyan Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt rar oppstilling dette. Er glad for å se Anderson på banen da han var ganske frisk i midtuka. Hvorfor ingen Chicharito? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Flott å ha Anderson på banen ja, men håper for all del at han ikke skal spille kant. 4-3-3 med Nani og Macheda på hver sin ving er bedre, men da blir det litt tomt med Owen alene på topp. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jah, da blir det 90 min pluss tillegg med neglbiting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Zenden fra start? Nei å nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå