Flygg Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tenkte å kjøpe ett nytt PS2-spill. er det noen som har noe og anbefale. har GT3 , Tokyo Xtreme Racer , Tony Hawk 3 :-? og 4 :-? , the getaway :-? , gta 3 og vice city , enter the matrix :-? , resident evil; veronica X , red faction , max payne , midnight club , Metal gear 2 , hitman 2 , FIFA 2002 , final fantasy X og et par til som jeg ikke husker i farten. tenkte kanskje på SOCOM, men vet ikke hvor bra det er. Trenger noen gode tips litt fort. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tenkte å kjøpe ett nytt PS2-spill. er det noen som har noe og anbefale.har GT3 , Tokyo Xtreme Racer , Tony Hawk 3 :-? og 4 :-? , the getaway :-? , gta 3 og vice city , enter the matrix :-? , resident evil; veronica X , red faction , max payne , midnight club , Metal gear 2 , hitman 2 , FIFA 2002 , final fantasy X og et par til som jeg ikke husker i farten. tenkte kanskje på SOCOM, men vet ikke hvor bra det er. Trenger noen gode tips litt fort. Socom er ett online spill... og er ikke så sinnsykt morro singleplayer... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 SOCOM er vel også så vidt jeg vet bare tilgjengelig online hvis du har bredbånd. har ikke jeg dessverre bra bilspill der man kan modde bilene? Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Gran Turismo edit:... det hadde du jo fra før.. hehe Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 i auto modelista går det ann å modde bilene noe j**lig mye, har så vidt prøvd det, så jeg kan ikke si noe om det er bra eller ikke. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vent på Tokyo Xtreme Racer 01 MeSs Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Går og venter på det ja, men det kommer ut i japan den 24. juli, så vi ser det vel neppe her før rundt jul . tror jeg kjøper auto modellista i mellomtiden. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Tenkte å kjøpe ett nytt PS2-spill. er det noen som har noe og anbefale.har GT3 , Tokyo Xtreme Racer , Tony Hawk 3 :-? og 4 :-? , the getaway :-? , gta 3 og vice city , enter the matrix :-? , resident evil; veronica X , red faction , max payne , midnight club , Metal gear 2 , hitman 2 , FIFA 2002 , final fantasy X og et par til som jeg ikke husker i farten. tenkte kanskje på SOCOM, men vet ikke hvor bra det er. Trenger noen gode tips litt fort. Litt mange , :-? , , , og Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Tenkte å kjøpe ett nytt PS2-spill. er det noen som har noe og anbefale.har GT3 , Tokyo Xtreme Racer , Tony Hawk 3 :-? og 4 :-? , the getaway :-? , gta 3 og vice city , enter the matrix :-? , resident evil; veronica X , red faction , max payne , midnight club , Metal gear 2 , hitman 2 , FIFA 2002 , final fantasy X og et par til som jeg ikke husker i farten. tenkte kanskje på SOCOM, men vet ikke hvor bra det er. Trenger noen gode tips litt fort. Litt mange , :-? , , , og gadd ikke å skrive hva jeg syntes om hvert spill Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Tenkte å kjøpe ett nytt PS2-spill. er det noen som har noe og anbefale.har GT3 , Tokyo Xtreme Racer , Tony Hawk 3 :-? og 4 :-? , the getaway :-? , gta 3 og vice city , enter the matrix :-? , resident evil; veronica X , red faction , max payne , midnight club , Metal gear 2 , hitman 2 , FIFA 2002 , final fantasy X og et par til som jeg ikke husker i farten. tenkte kanskje på SOCOM, men vet ikke hvor bra det er. Trenger noen gode tips litt fort. Socom er ett online spill... og er ikke så sinnsykt morro singleplayer... socom er sykt plaget av cheatere i multi player, ødelegger alt Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tenkte å kjøpe ett nytt PS2-spill. er det noen som har noe og anbefale.har GT3 , Tokyo Xtreme Racer , Tony Hawk 3 :-? og 4 :-? , the getaway :-? , gta 3 og vice city , enter the matrix :-? , resident evil; veronica X , red faction , max payne , midnight club , Metal gear 2 , hitman 2 , FIFA 2002 , final fantasy X og et par til som jeg ikke husker i farten. tenkte kanskje på SOCOM, men vet ikke hvor bra det er. Trenger noen gode tips litt fort. Socom er ett online spill... og er ikke så sinnsykt morro singleplayer... socom er sykt plaget av cheatere i multi player, ødelegger alt Du godeste NoLimit_^ : har du sett Socom Online noen gang? eller er du bare ute etter å spre rykter og skit? - selv har jeg vært over ei uke online med socom - og ikke en cheater har blitt oppdaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå