Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva skal jeg gjøre?

Gjest forvirra 19

Anbefalte innlegg

Gjest forvirra 19

Hei, jeg og dama har gjort det slutt, og vi bestemte dette sammen. Helgen etter så roter hun med to typer og har sex med den ene. Er jeg dum og naiv som fortsatt er venn med henne? Jeg trudde jeg hadde nådd bunnen når vi gjorde det slutt, selv om vi ble enige, det gjør alltid vondt når man har vært sammen i noen år. jeg er på bunnen igjen. bare griner hele tia og klarer ikke å spise, var på legevakten her om dagen fordi jeg besvimte og slo hodet. Det som jeg syntes er veldig rart er at etter hun var borti andre gutter så savner jeg hu mer, og vil ha hun tilbake. er dette en felle fra mitt eget hode?

Jeg vil også si det at, jeg kan ikke være sur på henne for det hun gjorde rent teoretisk, men er det ikke en annen sak moralsk? skal man ikke respektere eksen følelser og de åra man har vært sammen?

Litt om hvordan det er nå. det har gått 1 uke nå siden det har blitt slutt. Jeg og eksen er gode venner, vi tekster masse på mobilen, vær dag, og vi møtes noen ganger og griner og ler sammen. jeg føler at alr liksom er borte. jeg savner ha henne rundt meg hele iden og bare kysse henne til leppene er såre. Men vi har jo bestemt sammen at vi skal "pushe" hverandre på at vi ikke skal bli sammen igjen. for vi krangla faktisk en del, og vi hadde perioder hvor vi nesten ikke snakka. De siste måneden hadde vi nesten ikke sex. jeg følte at det var lurt at vi gjorde det slutt. MEN, vi har også hatt kjempe bra tider sammen, mine beste minner er med henne, og vi kunne snakke om alt. Nå angrer jo jeg på at vi gjorde det slutt, men jeg tør ikke å si det til henne, for jeg vil ikke gjøre det mere vannskelig for henne nå... Og jeg vet faktisk ikke om der noen sjangs for at hun vil ha meg tilbake. hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama di er ei drittkjerring, som ikke er unormalt blant jenter på den alderen. Bare hold deg LAAAANGT unna henne. Når ho kjører på en eller annen fyr helga etter det ble slutt, så kan du trygt si at hun driiiiter laaaaaaaangt i deg.

Du sitter hjemme å gråter som en unge, mens hun kjører rundt på gud og hvermann. Patetisk?

Lenke til kommentar
Gjest forvirra 19

Takk for ærlige svar. Dette er en kjempe vannskelig situasjon :( Jeg skal møte henne etterpå, og da må jeg snakke litt fornuft i henne, hun vet jeg er såran men det er ikke noe hun kan gjøre for at jeg skal ha det bedre nå, så jeg trur nok at vi ikke kan være venner lengre heller... sant?

Lenke til kommentar

Sånne jenter elsker å ha gutter etter seg, uten at følelsene er gjensidige. Det gir en følelse av å være likt og etterspurt. Hun kommer til å melke det så mye hun kan. Det beste du kan gjøre er å bare kutte all kontakt, så slipper du sosiale spill. Dessuten kan det hende hun pulte helga etterpå for å VISE DEG AT HUN VAR OVER DEG (sier ikke at hun er over deg), så da synes jeg ikke du skal vise henne at du ikke er over henne. Da vet/tror hun at hun har deg rundt lillefingeren, og du er fucked.

Oppsummering; glem henne, slett henne, gi faen i henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...