myhken Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei. Har en blogg: http://samfunn.myhken.com/ som begynner å bli mer og mer anerkjent, og jeg skriver stort sett om Microsoft produkter og info om Microsoft. Før var jeg ikke like sikker på hva fokuset skulle være, og bloggen ble skilt ut fra min personlige blogg for litt over et år siden. Derfor navnet samfunn.myhken.com Nå kunne jeg tenke meg å bytte navn og domene på bloggen. Navnet har jeg vel allerede byttet til Kenneths data blogg. Så er det domener da. For i dag kommer jeg høyt opp på google på mange av sakene. (skirv f.eks billig windows 7 i google å se). Bytte av domene vil jo påvirke dette. Jeg har skaffet meg disse domenene, men er veldig usikker: pcbloggen.com itbloggen.info databloggen.com datablogg.net Eller skal jeg bare beholde blogg adressen som den er i dag? Sier jo ikke mye om at det er en datablogg da. Kunne jo f.eks brukt datablogg.myhken.com også, for å holde det under myhken.com paraplyen.... Noen som har noen tanker? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Spiller det noen rolle hva URL'en til bloggen er i dag da? De aller fleste som "finner" den gjør vel det via Google eller andre søkemaskiner? Evt. via referanser andre steder. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Sant nok, og der kommer jeg jo høyt opp på listene på mye. Kanskje jeg ikke gjør noen endringer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå