ADT Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Med HAF 912 Plus har Cooler Master laget et spillerkabinett rettet mot mengden. Les mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva er det egentlig som gjør dette til et "spillerkabinett"? Jeg ser mange kabinetter som er rettet mot spillere eller gamere, og det eneste jeg kan se at de har til felles er at de er laget av plastikk og har en form for lys. Betyr det at man spiller spill at man også har dårlig smak? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Antar at kabelspaghettien på den ene siden kan unngåes om PSU er helt modulær? Likte stilen på kabinetttet, ikke glorete og ganske greit utseendemessig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva er det egentlig som gjør dette til et "spillerkabinett"? Jeg ser mange kabinetter som er rettet mot spillere eller gamere, og det eneste jeg kan se at de har til felles er at de er laget av plastikk og har en form for lys. Betyr det at man spiller spill at man også har dårlig smak? Skjønner ikke helt den jeg heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ser bra ut dette, synd de ikke inkluderte knappen for og skru av lyset i front. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "Med en stor vifte som blåser inn luft i front, og en mindre vifte som blåser ut luft i bakkant, skapes det et lite undertrykk i dette kabinettet" Finn en feil... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 jeg stussa også på den der. siden psu drar inn luft i bunn så trodde jeg kabinettet ville ha et overtrykk med mindre du monterer flere vifter. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er måten harddiskene er festet på slik at man unngår vibrasjonsbråk? Er det svart plast/gummi, eller bare svarlakkert metall? Har det gummiføtter? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det forresten noen kabinetter som ligner dette som har USB3-utganger? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 "Med en stor vifte som blåser inn luft i front, og en mindre vifte som blåser ut luft i bakkant, skapes det et lite undertrykk i dette kabinettet" Finn en feil... jeg stussa også på den der. siden psu drar inn luft i bunn så trodde jeg kabinettet ville ha et overtrykk med mindre du monterer flere vifter. Dere har selvsagt helt rett, blandet fullstendig begrepene! Er måten harddiskene er festet på slik at man unngår vibrasjonsbråk? Er det svart plast/gummi, eller bare svarlakkert metall? Har det gummiføtter? Nei, ikke stort med vibrasjonsdemping her. Føttene er i hardplast... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 er det noen som vet om man kan bytte ut toppen ( med tilkoblings panelet ) på en modell med en annen topp ( modell) ? jeg har nemlig HAF 922 men kunne tenke meg usb3 tilkoblinger i fronten. under byggingen klarte jeg også å ødelegge festene til toppen. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette kabinettet med USB3 og bedre vibrasjonsdemping for f.eks. harddisk kunne vært ganske OK. Rart at de har gummiknotter for strømforsyningen, men harde plastføtter på selve kabinettet. Man kan kanskje feste møbelknotter, da men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå