MrLee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen som har erfaring med Sitrus baserte CPU rensemiddel? Jeg så nemlig at de solgte slikt spesielt for rensing av CPU på Startit i stavanger... jeg var litt skeptisk, så jeg kjøpte ikke, men er det noen som har erfaringer med lignende produkteR? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Sitrus ?? Er det sånn sitron lukt? Neitakk klarer meg fint me de 6 literene me isopropanol på vaskerommet.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen som har erfaring med Sitrus baserte CPU rensemiddel? Jeg så nemlig at de solgte slikt spesielt for rensing av CPU på Startit i stavanger... jeg var litt skeptisk, så jeg kjøpte ikke, men er det noen som har erfaringer med lignende produkteR? Min erfaring med 3M's sitrusspray er at den fetter noe sinnsykt. Men renser like godt. Til CPU har jeg IKKE ville brukt den.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 det er lissom til spesielt til CPU'en da...? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Isopropanol - ingen over, ingen ved siden av Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 sitrus baserte produkter legger igjen et lag med rester og hvor lenge skal du stikke nesa nedi? nei dra på jernia og kjøp isopropanol til 70kr pr liter eller noe Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg kjøpte Akasa TIM-clean på microplex, den er sitrusbasert, og fungerer helt flott. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Citrus-baserte rensemidler er gode... De løser opp fett og plast og hva det nå skal være Men om de legger igjen rester vet jeg lite om... Er jo mulig en god ide kan være å grovrense med citrus og ta den siste finvasken med isopropanol... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Citrus-baserte rensemidler legger igjen en film så bruk av isopropanol etterpå er nødvendig har jeg erfart ,fjerning av bil dekor o.l for mont. av ny dekor (den henger ikke etter sitrus rens)...men om det har noe å si på en cpu er en annen sak.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 ikke for og være pirkete mr. lee så heter det jæren data nå!!! Men sitrus er jo en syre ikke så veldig sterk(husker ikke ph verdien i hodet!) akkuratt men den burde duge den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 um, ble de solgt siden jeg var der sist? (siste 4 dagene?) for sist jeg sjekket, het de fremdeles Startit...du tenker sikkert på neon data eller hva det nå er... Startit ligger i hillevåg, rett ved kilden kjøpesenter... btw, at de selger det på microplex, må vel være et tegn på at det er bra stæsj det er snakk om? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Isopropanol - ingen over, ingen ved siden av Å jo da, det finnes "saker" som er ekstremt effektiv, og som får Isopropanol til å virke som blåbærsaft i forhold. Væsken heter Trichlorethylenum eller på norsk Trikloretylen, det blir også kalt for bare Tri. Dette er kraftig løsningsmiddel som må brukes med ytterste forsiktighet. Flasken jeg har stående er bl.a. merket med følgende symboler: HELSESKADELIG GIFTIG Hvis du kjøper inn dette stoffet, så vær oppmerksom på at gummi er ikke spesielt glad i dette stoffet. Da tenker jeg ikke på "sånn" gummi. Hvis ingenting har skjedd med regelverket siden jeg kjøpte en halv liter, så får du dette på apoteket. Etter all sannsynlighet må du være over 18 år for å kjøpe dette. Les nøye på flasken, og er du usikker på om det du skal rense tåler Tri, så gjør en prøve først. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 um, ble de solgt siden jeg var der sist? (siste 4 dagene?) for sist jeg sjekket, het de fremdeles Startit...du tenker sikkert på neon data eller hva det nå er... Startit ligger i hillevåg, rett ved kilden kjøpesenter... btw, at de selger det på microplex, må vel være et tegn på at det er bra stæsj det er snakk om? øhhh babla vist litt feil. har vert på startit et par ganger ja. Jeg snakka om den drittbutikken utpå forus(husker ikke hva den het,den ligger på til venstre side når du kjører fra ikea til kvadrat nokså tidligt og du ikke svinger inn til høyre slik at du kommer til plantasjen og toys R' Us) Er litt trøtt jeg etter og ha vert på lan bare så du vet det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen som har erfaring med Sitrus baserte CPU rensemiddel? Jeg så nemlig at de solgte slikt spesielt for rensing av CPU på Startit i stavanger... jeg var litt skeptisk, så jeg kjøpte ikke, men er det noen som har erfaringer med lignende produkteR? kjøpte en på microplex som heter TIM-clean og er sitrusbasert den tar det meste selv den seige teipgreiene som er på enkelte kjølere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 um, ble de solgt siden jeg var der sist? (siste 4 dagene?) for sist jeg sjekket, het de fremdeles Startit...du tenker sikkert på neon data eller hva det nå er... Startit ligger i hillevåg, rett ved kilden kjøpesenter... btw, at de selger det på microplex, må vel være et tegn på at det er bra stæsj det er snakk om? øhhh babla vist litt feil. har vert på startit et par ganger ja. Jeg snakka om den drittbutikken utpå forus(husker ikke hva den het,den ligger på til venstre side når du kjører fra ikea til kvadrat nokså tidligt og du ikke svinger inn til høyre slik at du kommer til plantasjen og toys R' Us) Er litt trøtt jeg etter og ha vert på lan bare så du vet det. det var access....heter vel jæren data nå ja...grønnhjaevlig dyre oxo, selv i sammenlikning med startit Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 ja de er dyre som f*en Prøver og holde meg unda sånne plasser og heller bestille fra nettet. Hvor i stavanger er det foresten du bor??? Jeg bor i Tananger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 ja de er dyre som f*enPrøver og holde meg unda sånne plasser og heller bestille fra nettet. Hvor i stavanger er det foresten du bor??? Jeg bor i Tananger. på gausel Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Isopropanol - ingen over, ingen ved siden av Å jo da, det finnes "saker" som er ekstremt effektiv, og som får Isopropanol til å virke som blåbærsaft i forhold. Væsken heter Trichlorethylenum eller på norsk Trikloretylen, det blir også kalt for bare Tri. Dette er kraftig løsningsmiddel som må brukes med ytterste forsiktighet. Flasken jeg har stående er bl.a. merket med følgende symboler: HELSESKADELIG GIFTIG Hvis du kjøper inn dette stoffet, så vær oppmerksom på at gummi er ikke spesielt glad i dette stoffet. Da tenker jeg ikke på "sånn" gummi. Hvis ingenting har skjedd med regelverket siden jeg kjøpte en halv liter, så får du dette på apoteket. Etter all sannsynlighet må du være over 18 år for å kjøpe dette. Les nøye på flasken, og er du usikker på om det du skal rense tåler Tri, så gjør en prøve først. det var bare du som tenkte "sånn" gummi... Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har ikke prøvd isopropanol (C3H7OH), men noe hjemmelagede greier fra kjelleren (C2H5OH) var ikke veldig effektivt mot AS3. Men ingen av disse to legger igjen særlig etterlatenskaper, da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 heter det bare isopropanol, eller er det et annet produktnavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå