Gå til innhold

Bildene er borte!

Anbefalte innlegg

Jeg har et canon g1 camera.... Også har jeg fått et kort med bilder av av en kunde av meg på jobb... Når jeg putter kortet inn i kameraet så ser jeg alle bildene på kameraet, men når jeg kobler kameraet til pc'en så er det ikke noe bilder på kortet. Men jeg veit jo at de er der! :grumpy:

Det er veldig viktig at jeg får ut disse bildene!! Så hvis det er noen som har en løsning på det som kan være feil så er jeg veldig takknemlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikk på Forum -> Annet her; se etter (/søk) postingene i "Uleselige bilder fra compact flash".

Update: Ser nå at (/søk) egentlig (og med fordel, prøvde selv nå) kunne vært utelatt, da siste posting i temaet var ganske fersk, men en er vel for godt vant med Google. :-?

Lenke til kommentar
Kikk på Forum -> Annet her; se etter (/søk) postingene i "Uleselige bilder fra compact flash".

Prøvde du dette før du sa det? Hos meg fikk jeg "

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 40 bytes) in /home/forum/www/search.php on line 356".

Exolic; Tror det var denne tråden han ville ha deg till.

Lenke til kommentar

Prøvde du dette før du sa det? Hos meg fikk jeg "

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 40 bytes) in /home/forum/www/search.php on line 356".

Exolic; Tror det var denne tråden han ville ha deg till.

Takk for linken!

Det samme kortet mitt, 256 MB Apacer Photo Steno, klikket igjen på sydentur. Forferdelig iriterende. Først kom det spørsmålstegn i LCD-displayet, så kom det INGEN BILDER. Skal forsøke senere å berge ut bildene. Etter det går kortet enten i søppelet eller kanskje det går på garanti. Fryktelig kjedelig ivertfall. Nå tørr jeg ikke bruke det kortet flere ganger.

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...