Nilsen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bitfenix er ferske, men de kjører hardt. Les mer Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sier bare en ting: Plastik fantastic. Ellers ser byggkvaliteten på kabinettet helt OK ut. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Om toppen er plast så er det uaktuelt. Men ellers ganske kult utseende. btw. Tror de fleste kabinetter idag klarer å ligge i en bil uten å bli most.. xb Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Stilrent og lekkert,bare håper som nevt over at det ikke er for mye plastikk. Håper på en test av dette her snart Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg tror det meste er plast på det desverre, er bare og se nærmere på bildet så ser man at det er plast. med tanke på hvor dårlig skjøtene er osv. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Atskillig mer spennende design enn de forferdelig stygge HAF-kabinettene fra CM (jeg er ikke særlig begeistret for Storm Scout heller), synd at det er Jan Thomas^H^H^H^H^H^H^H^H plastisk-fantastisk. Det hadde gjort seg i stål eller aluminium, men da regner jeg med prisen hadde doblet seg, om ikke mer. På den andre side ser Colossus ut som noe en lite tegneflink datainteressert barneskoleelev (aka undertegnede som ca. 10 år gammel) kunne vært troende til å designe. Jaja. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Pent rent design. Ser ikke ut som en eller annen alien transformers greie med blå horelys og red light district vindu. Overflaten er visst gummiert og det er et bærehåndtak til LAN-bruk. Sjekk; http://www.youtube.com/watch?v=rwq_haGzzLo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Små ler litt av han i videoen xb "It is... so soft.. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå