Gå til innhold

Bestiller gamingPC den 3.okt

Anbefalte innlegg

God dag alle sammen :)

Jeg har satt opp ett oppsett etter å ha lest litt rundt, bla her på diskusjon.no.

Jeg betaler rundt 9k for denne PCen.

- Jeg skal ikke overklokke

- Skal bare ha ett skjermkort

- PCen skal hovedsakelig brukes til WoW cataclysm

- Jeg har høytallere, DVD-brenner, datamus og musematte fra før av

Her er pcen jeg har satt opp, denne skal bestilles den 3. oktober

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=840660&su=5FBFB489-6569-430C-B850-C80850E62D59

Kunne noen vært snille å sett gjennom det og jeg setter pris på alle innspill! :)

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chieftec har et rykte på seg å lage dårlige strømforsyninger. Videre trenger du ikke 650W, selv 460W holder for deg med oppsettet ditt med god margin.

Vil anbefale Corsair VX 550 som er et kvalitetsmerke, og en strømforsyning som yter meget bra. Er ikke modulær da, men likevel etbedre valg.

Ellers ser det veldig solid ut. Vet ikke så mye om kjøleren på den utgaven av 5850, men du kan jo være heldig

Lenke til kommentar

Chieftec har et rykte på seg å lage dårlige strømforsyninger. Videre trenger du ikke 650W, selv 460W holder for deg med oppsettet ditt med god margin.

Vil anbefale Corsair VX 550 som er et kvalitetsmerke, og en strømforsyning som yter meget bra. Er ikke modulær da, men likevel etbedre valg.

Ellers ser det veldig solid ut. Vet ikke så mye om kjøleren på den utgaven av 5850, men du kan jo være heldig

Har en gammel MIST 500W strømforsyning i denne PCen jeg bruker nå (den skal bli erstattet av den nye) så jeg kan bare bruke denne? :)

Lenke til kommentar

tror det blir bra jeg :)

Jeg har nesten samme hovedkort, bare jeg har det med usb3. Kjempefornøyd!

jeg har samme CPU. Ekstremt fornøyd!

jeg har samme skjermkort. Det er helt rått!

Kanskje du vil ha et annet tastatur som er bedre til WoW?

ops, glemte å si a jeg har samme skjerm, og den er jeg UTROLIG fornøyd med! :)

Endret av www1
Lenke til kommentar

Skift ram til 1600mhz, ville byttet 965 med 970 ellers ser det bra ut:)

Man trenger vel ikke 1600mhz med mindre man skal overklokke?

tror det blir bra jeg :)

Jeg har nesten samme hovedkort, bare jeg har det med usb3. Kjempefornøyd!

jeg har samme CPU. Ekstremt fornøyd!

jeg har samme skjermkort. Det er helt rått!

Kanskje du vil ha et annet tastatur som er bedre til WoW?

Står mitt også har USB3. Digger vanlige tastaturer med harde knapper. Men kan se om jeg finner noe jeg liker :)

Lenke til kommentar

Fraråder deg sterkt å kjøpe Sidewinder X6. Et så utrolig dritt tastatur skal du lete lenger etter. Klarer ikke å registrere tre knapper samtidig engang -.-

Anbefaler http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328253 som er en av de beste tastaturene jeg har hatt :thumbup:

EDIT: Har du vurdert et i5 oppsett? Siden du skal spille et såpass prossesor avhengig spill (WoW) er det lurt med en skikkelig godt prossesor med bedre ytelse per core.

Endret av Slaps'ærn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...