LOLO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Jeg leter desperat etter hovedkort til min Sony Vaio VGN-Ar 690U. www.shopping.com/laptop-Sony-vaio-vgn-ar690u/info Kortet er et MBX-176 Rev 1.0 A1367726A Trenger altså et kort som er kompatibelt med specs som er å finne på linken ovenfor og som har samme grafikkløsning. Hjelp ! MVH LOLO Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ville nok ikke tatt sjansen på å skiftet hovedkortet selv, send det inn på service og heller betal litt ekstra. Lenke til kommentar
LOLO Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Ville nok ikke tatt sjansen på å skiftet hovedkortet selv, send det inn på service og heller betal litt ekstra. Jeg er villig til å skifte hovedkortet selv, da de skulle ha 650euro for å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ebay er stikkordet hvor du kan finne hovedkort. Oftest er de sjapper der som har ifra Kine, eventuellt må du se etter en delelaptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå