Noggie Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Bra skarp kniv, og fokus på den der...fine fargekontraster. Takker. Må vell innrømme at selv for nødløsning, går det ofte 10 15 forsøk. Litt frem og tilbake med fokus, forskjellig lys, forskjellig stativ posisjon. Da-til også lit photoshop justeringer. I grunn, den tiden jeg bruker, da kunne jeg også gått ut, og prøvd litt også. Men, som norsk klimaflyktning i Tyskland, er det for tiden for kaldt. Dag 27 F2.8, 1.3s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Morsomme linjer og farger... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Mye bra her, liker og de lakoniske "Hva lært"-kommentarene :!: Favoritter siden sist jeg stakk innom: 24. med fluktstolene, og 26. med pause i tomatdrapene! Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 @Randi: Takker. @Kaian: Vell, akkeurat der og da, var de hva har man lært øyeblikkene ikke så morsomme. Mer som et Homer Simpson momenten; "doooh" ;~) Dagens, er mer en konsikvens av frustrasjon. Dag 28 De viktige daten: Signatory Highland Park, 17 år. Hogshead cask Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Og da var oktober over. Og det har stort sett vaert morsomt. Men ogsaa slitsomt med 135mm. Neste gang blir det noe litt naereme 50mm. Dag 31 F2.8, 1/30s, mellomring og stativ. Edit sier: rettet til riktig bildestørrelse. Endret 31. oktober 2010 av Noggie Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Flott finalebilde av rosen der, kan formelig kjenne duften. Flotte fine fargeforløpninger. Ja, de der dooh-øyeblikkene... -de har dog sin verdi, jeg vet Gratulerer med vel gjennomført og mange fine bilder, og takk for følget! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Likte Minoltaen 21. - det ble noe underlig over linjene, perspektivet og den plutselige skarpheten over fronten på objektivet - noe var liksom "off" - likte det! Fluktstolene var morsomme - er det en flyktig sommer som ligger i dvale, tro? Tomaten var også festlig - hard og kontant kniv! (Tomater har forøvrig hardt skinn - i hardhetsgrad - det skal skarp kniv til for å ta hull på skinnet uten å presse eller ha noe med tagger..) Morsom stemning på manneparfymen, og for noen flotte farger på rosen! Takker for fin fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå