Noggie Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bruker: Noggie Objektiv: Nikon D40 med Nikkor 135mm Deltakernivå: Pingle Tilleggs-utfordring: Fullføre. (Etter prøve forsøk natt-uke utfordring i fjor, har jeg ikke engang klart aa melde meg paa en utfordring. Tror derfor fullføre, er vanskelig nok. ;~) ) Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Förste dag, förste bilder. Hva skal man ta bilde av. Og ikke minst, fredag, er ikke dagen med mest motivasjon. F/4, 1/3sek, med stativ. Passende som trang til ta helg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det ble da vakkert..egner seg som reklamefoto Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 En riktig god start Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Flott start på måneden. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Selv om du har tatt bilde av et fossil, så så det relativt moderne ut da. Lekkert anrettet produktfoto. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Oi, -kjennes ut som jeg trenger armåndsur igjen, stilig og smakfult! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lekkert utført produktfoto. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Takker. Fossilen ble valgt siden det var det siste uret jeg kjøpte. Kompromiss med dame, etter at jeg kom hjem fra Photokina med litt mer en normal objektiv-kjøpe-lyst. PS - Bonus poeng, hvis noen gjetter hva jeg har brukt som refleksjons-flate. ;~) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 PS - Bonus poeng, hvis noen gjetter hva jeg har brukt som refleksjons-flate. ;~) Et flygel? Nei, akkurat det blir ikke lett. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Dag 2. Tatt mellom hus-reingjöring og besøk pä en lokal oktoberfest. Derav ogsaa sen posting. Oktoberfest i Neustad Weinstrasse in Rheinland Pfalz kalles ikke oktoberfest, men vinfest. Og hva blir da drekt, vin. I alle former og utgaver. Et godt norskt hjerte for vondt naar man ser alt de blander oppi den ellers gode vinen. Dagen bilde har ikke noe med det aa gjöre. Lite blikk ut paa verandaen. F/2.8, 1/800s, Iso 200. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fint bilde, likte detaljene og fargene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vil gjette på noe pianolakk, ja. Sitronen ser fin og frisk ut - liker komponeringen. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Sommer, sol og 25C - grunn nok til aa komme seg ut. Et bilde for 3 Oktober gav grunn til aa ta med kamera. F11, 1/100s, ISO 200. (Tror jeg. Objektivet gir ingen info til Kamera) Refleksjons flate for 1. Okt, er faktisk toppen av en ellers her paa forumet utskjelt HP printer. ;~) Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ny dag, nytt sted. Og vet ikke hvorfor, men 800 støvkorn pä vaert eneste bilde. Sommeren er forbi 1.3s, ISO 200. Blende langt forbi hvor diffraksjon slaar til. PS - bonus-punkt i dag, for hvor. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Dag 5. Og fortsatt et bilde per dag. Dagens; Warnemünde by night. ISO 200, F8, 30s. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Flotte, varme farger på sitrusbildet gitt! Liker komposisjonen også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det var mange flott bilder, nydelig den appelsinen Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det var mange flott bilder, nydelig den appelsinen Er det ikke en Kumquat? Men RandiA har rett! Mange flotte bilder! Liker spesielt det siste. Fine farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå