Startech Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Kjøpte dette headsettet fra applestore forrige uke. Var storfornyød helt til jeg skulle plugge det inn i min android telefon; en Samsung Galaxy S. Grunnen til at jeg oppgir det, er fordi headsettet ikke gjengir alle lydene når musikk spilles av. Det er som om det eneste elementet som spiller av lyd, er bass. Hvordan løser jeg dette? Når jeg spiller av musikk fra ipod Shuffle'n min, går alt knirkefritt, samme når jeg kobler headsettet til pc'en. Har tenkt ut én løsning: en 3.5mm jack forlenger som kobles til galaxy s'en og etter det kobler til headsettet mot den. Grunnen er at det virker ikke som om hele kabelen går inn i hullet. Flere forslag til hva det kan være? Skulle gjerne vært i stand til å kunne spille av musikk på mobilen min med dette headsettet. Lenke til kommentar
Startech Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Inngangen er ikke flat, kan hende jeg bommer totalt på hva problemet er, men dette er den eneste observeringen jeg har lagt merke til i forhold til andre innganger, og mtp det er ingen innstillinger å foreta i galaxyen skjønner jeg ikke hva det kan være. Endret 30. september 2010 av Startech Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Går det greit å bruke andre hodetelefoner eller ørepropper med mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå