AvidGamer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kjenner noen til en god WMV til AVI converter? Har googlet og testet en del som sier de er "gratis" men det stemmer aldri. De som er gratis, har vært kanon dårlig. Setter pris på anbefalinger. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 AVI er ikke noe format, så du må vite litt om hva du skal bruke det til. http://www.dinside.no/851554/xmedia-recode Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Avi er et fil format. Det du sikkert tenker på er "codec". Hvilket codec det er har ikke noe å si, Xvid/DivX osv, tingen er at jeg må spille det av på et mediastreamer, og den støtter ikke spille WMV. Takk for linken. Den har jeg ikke testet! Endret 30. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Takk for linken. Den har jeg ikke testet! Gir du en tilbakemelding etter testen,er du en knupp Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 WM Converter takler mange forskjellige formater: Convert to and from most popular video and audio formats: WMV, MP4, FLV, DivX, DVD file, MPEG, AVI, MP3, AAC, WAV, iPod, Zune, 3GP mobile video. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Merklig nok ville den ikke akkseptere WMV filen. Jaja. Men programmet var jo ganske flott, men det virker som om den er beregnet for å rippe DVD ikke konvertere filer. Endret 30. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Var det WM Converter eller XMedia Recode som ikke taklet WMV-filer? Jeg har brukt WM Recorder i årevis til å konvertere WMV-filer. Jeg prøvde også XMedia Recode og syntes den var temmelig ubegripelig. Fikk nesten utelukkende MP4 som output-format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå