Vegi Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kan noen si meg hvor man finner ut hva slags socket man har på hk jeg bruker win 98 :oops: kan noen anbefale en cpu til ca. 650kr? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvordan ser socketen ut? Og hva heter hovedkortet? Operativsystemet har i og for seg ikke så mye med saken og gjøre, men indikerer at pesen din er fra rundt 1998 :wink: , og da har du trolig en p2 eller en tilsvarende AMD. Hva heter maskinen din, forresten? produsent? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hva slags prosessor har du da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Vegi Last ned aida32 så finner du meget lett ut hva du har på din pc? http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Last ned denne: AIDA32 - Enterprise System Information Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 VegiLast ned aida32 så finner du meget lett ut hva du har på din pc? http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Last ned denne: AIDA32 - Enterprise System Information Jepp, dette funker. Men en ting jeg reagerte på: Topic'en din. Ser at du er ny her så skal ikke "kjefte" så mye men anvefaler deg å lese retningslinjene og nettikette før du setter i gang med storpostinga Lenke til kommentar
Vegi Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 VegiLast ned aida32 så finner du meget lett ut hva du har på din pc? http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Last ned denne: AIDA32 - Enterprise System Information Jepp, dette funker. Men en ting jeg reagerte på: Topic'en din. Ser at du er ny her så skal ikke "kjefte" så mye men anvefaler deg å lese retningslinjene og nettikette før du setter i gang med storpostinga jeg fatta ikke helt hva jeg gjorde feil..... forklar Lenke til kommentar
Vegi Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 jeg har en cpu på 733 mhz Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg fatta ikke helt hva jeg gjorde feil..... forklar Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Avatarer har heller ikke lov til å være animerte. Hadde du gjort som jeg sa og lest retningslinjene hadde du med en gang forstått hva du gjorde feil.. Lenke til kommentar
Vegi Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 ok takk for hjelpen... skifter avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå