QqdwQRhv Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Etter å ha jobba hele natta starter jeg en beregning i sjutiden. Akkurat da jeg reiser meg for å gå, ser jeg en dialog om at windows vil restarte pga. oppdateringer. Vel og bra, men ikke nå tenker jeg. Postpone 4 timer sier jeg, jeg vil jo oppdatere også. Så, kl 11 WTF .... Systemet bare starter om. Tusen takk. Og skryter av at det er oppdatert seg selv. Det er vel iallefall fem til ti år siden dette var coolt. Så hvordan hindrer jeg at dette skjer igjen, jeg kan ikke se noen settinger for det igjennom den blodrøde tåka jeg har foran meg akkurat nå. Jeg vil ha automatiske oppdateringer også. OS er windows 7 Home, det eneste jeg kan tenke meg at jeg kunne ha bruk for i Pro måtte være remote desktop. Og det er ikke verdt penger. Men en slik omstart kan bare ikke skje igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kontrollpanel\System og sikkerhet\Windows Update\Endre innstillinger Skru av oppdateringer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du utsatte i 4 timer, til 11. Og siden du ikke gav noe input igjen, startet maskinen seg på nytt selv. Sett oppdateringer til å laste ned og ikke installere. Problemet løst. Lenke til kommentar
QqdwQRhv Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Det jeg utsatte fire timer var dialogboksen, ikke omstarten. Trodde jeg iallefall. Jaja, installere oppdateringer er iallefall av nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 OS er windows 7 Home, det eneste jeg kan tenke meg at jeg kunne ha bruk for i Pro måtte være remote desktop. Og det er ikke verdt penger. Nyeste Windows Live Essentials har en del som heter Windows Live Mesh og der har man en mulighet for å koble seg til en maskin remote. Har testet og det funker uten å konfigurere noen porter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå