Gå til innhold

Røyker MS folka noe eller var det min feil?

QqdwQRhv

Anbefalte innlegg

Etter å ha jobba hele natta starter jeg en beregning i sjutiden. Akkurat da jeg reiser meg for å gå, ser jeg en dialog om at windows vil restarte pga. oppdateringer. Vel og bra, men ikke nå tenker jeg. Postpone 4 timer sier jeg, jeg vil jo oppdatere også.

Så, kl 11 WTF .... Systemet bare starter om. Tusen takk. Og skryter av at det er oppdatert seg selv. Det er vel iallefall fem til ti år siden dette var coolt.

Så hvordan hindrer jeg at dette skjer igjen, jeg kan ikke se noen settinger for det igjennom den blodrøde tåka jeg har foran meg akkurat nå. Jeg vil ha automatiske oppdateringer også.

OS er windows 7 Home, det eneste jeg kan tenke meg at jeg kunne ha bruk for i Pro måtte være remote desktop. Og det er ikke verdt penger.

Men en slik omstart kan bare ikke skje igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

OS er windows 7 Home, det eneste jeg kan tenke meg at jeg kunne ha bruk for i Pro måtte være remote desktop. Og det er ikke verdt penger.

Nyeste Windows Live Essentials har en del som heter Windows Live Mesh og der har man en mulighet for å koble seg til en maskin remote. Har testet og det funker uten å konfigurere noen porter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...