Multi-Task Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bestilte for 3 dager siden en flybillett gjennom travelpartner.no Jeg trengte ikke skrive sikkerhetskode (som jeg vanligvis gjør) for "sikkert nettkjøp", som forundret meg. Men, siden det sto betaling utført og billetten ble oversendt, tenkte jeg ikke over det. Betaling er enda ikke reservert eller trukket, selv om det i bekreftelsen sto at penger var reservert. Ønsker ikke å miste disse billettene, har andre hatt lignende opplevelser? Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har opplevd lignende etter å ha bestilt flybilletter fra Norwegian. Jeg merket det ikke før ca en halvannen måned etter jeg bestilte reisen plutselig trakk penger fra kontoen min. Når jeg da sjekket gjennom kontoutskriftene viste det seg at de ikke hadde trukket da jeg først bestilte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det kan gå mange dager fra en bestilling er gjort til kortet blir belastet, av og til langt over en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå