abene Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 AVG forbreder seg på året som kommer. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Måtte skru av både search shield og surf shield på denne da den sperret en rekke sider og gjorde det umulig å logge inn på flere forum og tjenester. Selve antivirusfunksjonen er sikkert grei nok, men "live" funksjonene funker ikke til noe som for meg er vanlig nettbruk (uavhengig av browser). Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg byttet ut AVG med MSE, fordi AVG var tungt, tregt, masse alarmer, masse falske positiver etc. MSE plager meg aldri, er et veldig lett program ang. ressursbruk, ligger liksom i bakgrunnen og gjør en utmerket jobb uten at jeg legger merke til det. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er lenge siden jeg har brukt AVG nå, men allerede da jeg sluttet å bruke det (noen år tilbake) så følte jeg at det hang etter brukersnittmessig etc. MSE ftw :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå